Milly Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Nu is dan echt de tijd gekomen om het tij te keren. De brokken, de schade, schande, schaamte, angst etcetc het zal allemaal aangepakt moeten worden. Ram erdoorheen, het is over met het gedraai en verdraaien van alles en iedereen voor die verlammende zucht naar... weet ik veel, het zal wel vluchten zijn. Ook ik heb zo mijn 'redenen' om te drinken, maar heb er steeds meer om het niet te doen. Maar praten om te stoppen heb ik al zoveel gedaan, ik ga het nu doen, echt doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Hoi Millie! Een goede stap heb je al gezet door hier te komen! Van harte welkom! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.... en helpen elkaar hier. Tip: zet je berichtje even onder Wie is Wie, dan reageren er veel meer, je zit nu ergens weggestopt.. Verder zitten we dagelijks op de Ditjes, Datjes en Dagdraad, daar reageren we op elkaar en ondersteunen we elkaar. Ik hoop je daar ook te lezen! Veel succes! Groetjes, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden