meiske Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Even een update Manlief heeft leverchirose voor 75 % krijgt hij medicijnen voor nu en bloedbeeld is ook niet goed, als er werdt geprikt dan spoot het bloed eruit dus niet goed,krijgt hij propranadol voor zijn bloedruk was steeds goed dus voor de zkerheid denk ik nog even iets lager maken over 3 weken moet hij weer terug en dat voor iemand die maar heel matig drinkt en niet rookt ben er stil van maar goed Ik ga er wel voor en droog al is het soms moeilijk, maar ben een volhouder groetjes van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Hoi meiske Ik vind het super sterk van je dat je hier kwam op een zwak moment!! Dat vind ik echt super tof van je. Zo hoort t. Ik wens je man veel beterschap en jou veel draagkracht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Witte, Dankjewel:heart: Lief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Meiske, zo zie je maar weer he wij met ons ongezonde dringedrag jarenlang ehabben vaak een zich prima herstellende lever en jouw man dan dit! Onrechtvaaridg en onbegrijpelijk maar wel iets om te koesteren en dankbaar voor te zijn zelf. Veel sterkte voor hem en jou:heart: en we drinken niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden