Benzzzozat Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Wie heeft er ervaring met het stoppen van Zopiclon? Gebruik het nu ruim een half jaar (kreeg deze omdat temazepam er niet meer was), maar wil er helemaal vanaf. Lage dosering, nog een pilletje. Mega slechte ervaringen met eerdere afbouw van slaapmedicatie, helemaal door ontregeld en instabiel van geraakt. Ben de benzos zo vreselijk zzzat. Verdere info als we als maatjes verder gaan. %s om %s bewerkt door Benzzzozat
jackjanssen Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hey Benzzzozat, afbouwen is altijd heel persoonlijk, en de ervaringen van anderen zijn meestal niet 1 op 1 overdraagbaar. Allemaal afhankeleijk van hoe lang je zopiclon gebruikt hebt en in welke dosering. zopi is een kortwerkende benzo en als je problemen hebt met afbouwen kun je misschien beter eerst overstappen op Diazepam. in de facebook groep benzo strijders weten ze er alles van en kun je ook dagelijkse ondersteuning en begeleiding krijgen. Ben je al bij je huisarts geweest ? zie link hieronder. https://jackjanssen.com/afbouwen-benzodiazepines-psychofarmaca-huisarts/ groeten, en rustig aan.
sandra63 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik wil ook van de Zopiclon af, gebruik er nu 3 per nacht, soms 4. Ik slaap dan wel 6 uur. Ik voel me overdag zo akelig, zijn dat dan afkickverschijnselen ? omg wat een hel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden