OpperVaagheid Geplaatst 20 januari Rapport Geplaatst 20 januari Is het misschien ook een idee om een koop gedeelte te starten? Mensen die niet kunnen stoppen met kopen?
Kleinevos84 Geplaatst 21 januari Rapport Geplaatst 21 januari (bewerkt) 2 uur geleden zei OpperVaagheid: Is het misschien ook een idee om een koop gedeelte te starten? Mensen die niet kunnen stoppen met kopen? Kan ik ook is zeggen dat ik hier dan weer geen last van heb 😅 , ook wellis fijn 🙈 maar dan wordt het straks wel een fulltime job kwa het winkelverbod😜 nee maar lijkt me ook wel enorm vervelend, hoe erg heb je daar last van dan en wat koop je dan allemaal? Ook schulden erdoor gemaakt? 21 januari bewerkt door Kleinevos84
OpperVaagheid Geplaatst 21 januari Auteur Rapport Geplaatst 21 januari Zelf heb ik er geen last van hoor xD Maar bedacht me opeens van hey, dat is ook een verslaving
Kleinevos84 Geplaatst 22 januari Rapport Geplaatst 22 januari 15 uur geleden zei OpperVaagheid: Zelf heb ik er geen last van hoor xD Maar bedacht me opeens van hey, dat is ook een verslaving Ow ja er zijn zoveel verslavingen, ik zocht ook al iets van een slapeloosheid onderwerp ,dat is er ook nog niet , misschien moet ik er 1tje beginnen "nachtbrakers" nightowls" of zoÂ
bumperjim Geplaatst 22 januari Rapport Geplaatst 22 januari (bewerkt) 19 uur geleden zei OpperVaagheid: Zelf heb ik er geen last van hoor xD Maar bedacht me opeens van hey, dat is ook een verslaving Ik heb er hier eentje thuis. We hebben van alles diverse exemplaren. We hebben 8 of 9 stofzuigers. We hebben 3 pizzasnijders. We hadden een hulp in de huishouding die zei, ik heb nog nooit een huis gezien met zoveel spullen. Ik wel: het huis van mn schoonpa 🤪 Het is verder geen groot probleem, alles funktioneert, er is altijd pleepapier genoeg en zo. Alleen sommige dingen zijn niet oneindig lang houdbaar en die moet ik dan weggooien want zij kan geen eten weggooien. Het is een running gag met onze dochters dat als mn vrouw thuiskomt van de supermarkt, dan was er altijd een aanbieding van 5 voor de priis van 4. Of 30 voor de prijs van 29. Of 6000 voor de prijs van 5999 😂 De enige vraag is dan waar bewaren we al die voorraad. Ik overdrijf een beetje maar you get the picture. 22 januari bewerkt door bumperjim Kleinevos84 en OpperVaagheid reageerden hierop 1 1
OpperVaagheid Geplaatst 22 januari Auteur Rapport Geplaatst 22 januari Gaming mis ik eigenlijk ook hier
Kleinevos84 Geplaatst 23 januari Rapport Geplaatst 23 januari Op 22-1-2025 om 06:36 zei bumperjim: Ik heb er hier eentje thuis. We hebben van alles diverse exemplaren. We hebben 8 of 9 stofzuigers. We hebben 3 pizzasnijders. We hadden een hulp in de huishouding die zei, ik heb nog nooit een huis gezien met zoveel spullen. Ik wel: het huis van mn schoonpa 🤪 Het is verder geen groot probleem, alles funktioneert, er is altijd pleepapier genoeg en zo. Alleen sommige dingen zijn niet oneindig lang houdbaar en die moet ik dan weggooien want zij kan geen eten weggooien. Het is een running gag met onze dochters dat als mn vrouw thuiskomt van de supermarkt, dan was er altijd een aanbieding van 5 voor de priis van 4. Of 30 voor de prijs van 29. Of 6000 voor de prijs van 5999 😂 De enige vraag is dan waar bewaren we al die voorraad. Ik overdrijf een beetje maar you get the picture. Haha dat klinkt wel als mijn man 🤣 hij heeft dan alleen ook zoveel spullen in de schuur, enige plek waar ik weg blijf, ik ben vrij netjes ,hou van orde en gooi snel dingen weg, schuur is zijn domein, hij kan ook niks weggooien maar dan als hij iets nodig heeft kan hij het weer niet vinden dat is dan ool vaak "mijn schuld" want ik zal wel weer hebben opgeruimd 🤣 maar dan moet het alsnog opnieuw gekocht om uiteindelijk later het toch weer terug te vinden in de schuur🤣 en zo staan er ook allerlei dubbele dingen in de keukenkasten omdat het dan in de "aanbieding" was, of gaat het idd uiteindelijk overdatum, of hij kan zelfs dingen niet weggooien dat ik denk van meen je dit nou, oude verrote veroeste spullen of zelfs kleding wat echt zwaar versleten is maar ja het blijft hier gelukkig ook wel binnen de perken, zolang ik het huishouden run 🤣
bumperjim Geplaatst 24 januari Rapport Geplaatst 24 januari Haha mijn vrouw heeft juist een vreselijk goed geheugen temidden van alle zooi. Terwijl als ik mm autosleutels in de linker zak doe ipv in de rechter, dan zijn ze voor altijd verloren 🤣 daarom hou ik niet zo van die zooi want dan voel ik me helemaal seniel. Wat nog niet aan de orde is, geloof ik.Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden