Ingridje Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Heb 6 jaar lang lorezapam ingenomen , op het einde 5 stuks van 2,5 mg , nu sinds eind oktober gestopt en met psychiater overgestapt op diazepam… begonnen toen op 50 mg per dag , verdeeld , zit nu op 15 mg , 5 morgens ,5 middags en 5 mg s’avonds… ben de eerste 3 weken er doorheen gegaan gelijk niets , nu krijg ik meer onrust en gejaagdheid en minder energie , ik zou ter ondersteuning sertriline mogen bij innemen maar sta daar niet echt om mee te beginnen… iemand ervaring of deze bijwerkingen nog lang kunnen duren of toch sertriline bij innemen of doorbijten , nachtrust gaat redelijk , word 2x wakker maar na half uur val ik terug in slaap … vanaf volgende week maandag 2,5 mg morgens en dan 5 mg middag en 5 mg s’avonds en zo verder afbouwen elke 9 dagen 2,5 mg eraf …. Iemand tips of ervaring mee … heb ook last van zweten, rode wangen en oren en vooral onrust .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Hallo @Ingridje, welkom ons ons forum. Jij hebt jouw berichtje geplaatst onder Werking forum, maar hoort thuis onder het Benzoforum / Wie is wie. Misschien kan de @moderator dit verplaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ingridje Geplaatst 11 december Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december Ja is goed , hoe moet ik dit veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden