lien2206 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 hi Mea Culpa, heeeeel herkenbaar, we zitten hier allemaal in het zelfde schuitje, maar herken veel in je verhaal, het vergeten wat je hebt gedaan, en gezegd, nou heb ik geen woede-aanvallen, maar andere dingen die ik de volgende dag dan niet meer weet!! Dat is een heel naar gevoel, die onzekerheid die dat geeft, de schaamte etc Ik hoop dat het je gaat lukken om adb te blijven sterkte en heel veel succes gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 tjeetje borretje, is net of ik mijn verhaal lees!!! wat zijn we toch stom bezig eigenlijk. Ik neem vandaag de eerste niet en ga er voor Ik heb een plan in mijn hoofd en daar kan ik alleen komen als ik nietmeer drink jij ook heel veel suc6. dag 5 of 6 toch!!! is toch maar mooi weer bijna een week!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 heel herkenbaar deze verhalen mijn relatie is ook mede door drank kapot gegaan in mijn gedrag zat ook heel veel woede..maakte geen dingen kapot maar deed wel me eigen zeer was heel onredelijk tegen de kinderen en kon niks hebben was het liefst alleen heb nu met mijn ex een lat relatie,,de ene keer gaat het goed en de andere keer niet is veel gebeurd en veel kapot mijn woede is gelukkig voor 80 procent weg en ben veel rustiger geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 bor:heart: wat lijken we toch allemaal op elkaar hier en als ik het allemaal lees,,komt het allemaal weer naar boven voel me nu vreselijk verdrietig...dat drank je leven zo kan verzieken wat je natuurlijk zelf doet.. het kan niet meer terug gedraaid worden we kunnen het nu alleen maar beter doen zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Mijn relatie is ook kapot door de drank. Ik was net 18 toen ik halsoverkop het huis uit vluchtte en ging samenwonen met een man die ik nog maar twee maanden kende. Thuis speelde de drank een grote rol en ik koos heel cliche iemand die ook stevig dronk dus kwam ik van de regen in de drup. Zelf zag ik dat niet zo. Er was geen huiselijk geweld maar meer verbaal geweld. Alle fatsoensnormen te buiten. Toch had ik pas acht jaar later de moed om voor mezelf te kiezen en weg te gaan. Het ironische is dat ik zelf nu ook drink. Ik zie mezelf niet als slachtoffer, ik heb bepaalde keuzes gemaakt die toen logisch leken. Ik heb ook nergens spijt van, ik neem ook mijn ouders niets (meer) kwalijk. Nu vrij en tijd om mezelf te leren kennen. Valt niet mee, zo leuk vind ik mezelf niet geloof ik. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Borretje een voor jou, wat heb je veel meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 wat een verhalen, lief dat jullie dat allemaal willen delen. het is dus echt waar drank maakt meer kapot dan je lief is. en toch word de drank je vriend, die er altijd is, en je altijd een lekker gevoel geeft, dingen laat vergeten, de scherpe randjes eraf haalt!! maar dat gaan we veranderen want uiteindelijk maakt drank alles net ff erger, zo'n vriend die je belazerd waar je bij bent, lief en aardig zijn, maar je achter je rug uitlacht!!! nou zulke 'vrienden' willen we niet toch Borretje, ik heb echt enorm respect voor je hoe je jezelf in de hand houdt, dat je elke dag weer het gevecht aangaat!! en het komt uiteindelijk allemaal goed. Hoe gaat het nu met je zoontje? zal wel een enorm heftig zijn allemaal Dat is ook mijn grootste angst mijn kinderen verliezen en als ik zo doorga, ben ik op de verkeerde weg bezig. nogmaals bedankt voor de verhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Alles De hele inboedel inmiddels Maar goed.. Was nodig aan wat anders toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Jeetje wat een verhalen, En ja ik herken er ook veel in. Ik werd ook heel agressief, gooide met spullen, krapte mijn vriend zijn huid tot bloedens kapot. In de ochtend zag ik overal bloed of kapotte spullen en wist er niets meer van. Ik durfde het dan vervolgens ook niet te vragen aan mijn vriend waar ik wel mee samen woonde. En onze relatie was heel goed op mijn angst na dat hij mij zou verlaten. Maar kon er natuurlijk niet omheen. Wat een schaamte voel ik nu weer nu ik deze verhalen lees. In het verleden ( gelukkig kan ik dat nu zeggen ) ben ik wel eens langs de snelweg wakker geworden in het gras met de vraag; welke snelweg is dit en waar moet ik heen? Ook een keer op een industrie terrein en niet weten waar? Met mijn auto over de kop. Jeetje............ Maar NU niet meer........... Ik hoop dat ook jullie dat geluk mogen proeven! Zeker, het proeft heel wat beter! Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Poeh.......... nu ik dit draadje even lees, weet ik weer waarom ik niet wil drinken,:$ wat een herkenning, gister had ik er alweer een ''romantisch'' iets van gemaakt, maar dat is een illusie....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Het is de woede en onmacht die je richting jezelf hebt, maar reflecteert op een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Zelf wordt ik altijd heel bijdehand en 'grappig'. Ik verander dan in een soort cabaretier die zijn kop niet kan houden. Mijn grapjes zijn nogal heftig soms en daardoor is, door iemand die wél een kwade dronk heeft, mijn snuit aan diggelen geslagen. Gelukkig voel je niets als je dronken bent, hehehe. Õ_õ Ik wordt juist agressief als ik niet heb gedronken. Heel irritant, zeker omdat ik wil minderen/stoppen. Ben dan wel eens bang dat ik een chagrijnig en woedend sieraad zal worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden