Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik vraag me af waarom mijn vriend zodra hij drugs gebruikt uit contact gaat? Hij beloofd clean contact te houden. Is wel eerlijk over zijn gebruik. Maar zodra hij gebruikt, zondert hij zich volledig af. Ik kan hem bellen, appen. Maar 0 reactie.

Soms leest hij t wel. Maar komt vaak maar 1x per dag max online.

Ik wil het zo graaf begrijpen

• 3 months later...
Geplaatst

Beste Modellicious,

Hartelijk bedankt voor je vraag. Zojuist zag ik pas dat er niet op gereageerd is door ons. Mijn excuses daarvoor.

Wat ik lees ik dat je graag meer wilt begrijpen over verslaving en hoe het komt dat je vriend zich zo afzondert tijdens gebruik. Dit gebeurt vaker, dat mensen zich afsluiten en isoleren op het moment dat men in gebruik is. Dit is natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde, maar dat komt zeker vaker voor. Heb je dit al eens aan hem gevraagd? Dat kan allerlei redenen hebben: misschien lukt het niet om te communiceren door het gebruik, of wil iemand in gebruik zijn zonder hierin gestoord te worden, schaamte kan een reden zijn. Je vriend is degene die hier meer over kan vertellen.

Geplaatst

Ik weet niet of het gepast is dat ik hier als " ervaringsdeskundige lotgenoot naaste" reageer, maar ik herken het. Mijn partner sloot zich ook altijd af tot nu.. Nu komt hij ervoor uit. Hij durfde geen contact met me op te nemen uit schaamte, maar ook omdat hij simpelweg niet kan communiceren in gebruik. (cocaïne in dit geval).

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...