Spring naar bijdragen

Bromazolam ervaringen gezocht

Aanbevolen berichten

Hoi lieve forumleden,

Wie heeft er ook ervaring met de designer drug Bromazolam?

Het begon heel onschuldig na een nachtje doorhalen, dat ik een kwartje nam = 0,75 mg) om vervolgens gewoon lekker te kunnen slapen. Echter gebeurde het steeds vaker, zonder de risico’s van verslaving er van te weten waardoor ik het nu al 4 maanden elke dag moet nemen omdat ik anders niet slaap :(

Inmiddels wel de stap genomen en bij de huisarts geweest maar omdat er zo weinig bekend is over deze designer drug weet mijn huisarts ook niet goed wat ze er mee moet en ze nu in contact met een verslavingsarts en diverse instellingen. Echter zijn de wachttijden zoooo ontzettend lang (8weken) dat ik hier niet op wil wachten. Ik heb dan ook aangedrongen om over te stappen op de diazepam en deze ook gekregen.

Inmiddels zelf ook de nodige research gedaan en 1mg Bromazolam staat ongeveer gelijk aan 10mg Diazepam.

Ik ben er nog nog niet mee begonnen, mijn huisarts belt mij vandaag nog terug ivm antwoord verslavingszorg wat te doen.

Wie heeft er ervaring met deze benzo en heeft er tips hoe er vanaf te komen? Ik slik gelukkig maar kleine hoeveelheden en echt puur om te slapen. Niet voor angsten of psychische problemen. Verder ben ik mentaal ook gewoon fit en goed maar ik wil zoooo graag van deze benzo af en mijn eigen slaap weer terug :( 

Lieve mensen, begin NOOIT aan deze benzo! Het is echt een killer! Je kan m vergelijken met de alprazolam alleen dan  10x sterker.. en troep om vanaf te komen.

bewerkt door Ejsoel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...