Johancornelis Geplaatst 12 september Rapport Share Geplaatst 12 september Hallo beste lezer's Mijn naam is Johan, ik ben getrouwd en wij hebben een üithuizige dochter. Mijn drank ervaring is zo'n 38 jaar. Diversen malen een periode gestopt. Ook periode's dat ik dagelijks dronk. En ook periode's dat ik niet dronk. Momenteel sta in sinds de afgelopen maand mei droog en wordt daarbij geholpen met dagelijks, onder toezicht, het innemen van disufiram. Yvette1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 12 september Rapport Share Geplaatst 12 september Hoi Johan Goedemiddag Johan, dat gaat toch de goeie kant op prima zelf en knap hoor en ben je content met je verbeteringen of verschillen tussen het wel of niet drinken. Wat is je doel een periodieke drankpauze of ga je voor bijvoorbeeld een kwartaal waar je nu al op zit of een half jaar of misschien wel een jaar en dat je daarna verder kijkt? Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johancornelis Geplaatst 12 september Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september Hallo Jac, de bedoeling is om voor onbepaalde tijd niet meer te drinken, maar ik ben zo'n 25 jaar geleden gestopt met roken en die trek is wel weg. Helaas is de trek in drank nog sterk aanwezig. Onder toezicht de disulfiram innemen werkt, voor mij wel. Johan Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Welkom @Johancornelis en je bent al mooi op weg. Krijg je behalve het onder toezicht innemen van disulfiram nog andere hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september welkom JC, al/of bijna 4 maanden droog, dat is een mooie basis om al steeds meer te merken dat de voordelen van droog/sober blijven ruimschoots opwegen tegen de gevolgen van te veel drank. Ik hoop dat je hier je updates bij gaat houden en ook wij mee kunnen leven en blij worden van jouw proces! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johancornelis Geplaatst 13 september Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september Ik heb als hobby het tekenen en kleuren van mandala's en dat geeft veel afleiding en voldoening. Verders wandel ik graag en wil ik ook weer eens naar een concert in de doelen of in de ahoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden