Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 augustus 2024


Yvonne

Aanbevolen berichten

Op 24-8-2024 om 07:37 zei Yvonne:

 

 

 

Goed je weer even te lezen @Smaragdie, fijn dat de kattekopjes een goed onderkomen hebben gekregen. Is moederpoes inmiddels gesteriliseerd? 
En ja, als het forum voor jou al snel een trigger is dan is het heel verstandig toch een zekere afstand te bewaren hoor. 

 

 

Ja moederpoes Mimi is inmiddels gesteriliseerd. 2 weken geleden en alles gaat goed met haar. Ze is de kleinste van de andere 2 grotere poes/kat in huis naast de 2 kleintjes. Maar heeft weer het grootste woord/miauw hier nu en natuurlijk doen haar kleintjes haar in alles na. Zelfs haar harde lage miauw proberen ze na te doen maar het blijft bij een schriel miauwtje of lijkt meer op gepiep 😅Heerlijk die beesjes. Denk dat dat zelfs mijn redding is geweest om niet meer te drinken hoe raar dat misschien ook klinkt.

En dank voor het reageren. Natuurlijk lees ik elke dag mee maar ik kan en wil niet op alles reageren want ik wil nuchter blijven voor de rest van mijn leven. Met drank bereik ik niet wat ik nu heb bereikt nuchter en dat laat ik mij niet afnemen meer. Maar moet wel alert blijven en zijn. En dat is voor nu geen opgave voor mij maar wel als ik teveel opga in anderen. Beter kan ik dat niet uitleggen. Al begrijp ik een ieder hier zo goed denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...