Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 Mei 2024

Aanbevolen berichten

@Francoise ja dat klopt. Hij praatte altijd over mij, hoe slecht en wat voor problemen ik had met drank. Maar hij dronk net zoveel, alleen heeft bijna geen verantwoordelijkheden zoals een baan met kinderen.

Hij vindt zichzelf normaal en ik heb een probleem, daar was ik in het verleden weleens helemaal klaar mee. En als ik dan zei van, heeh jij zuipt net zoveel, dan was het van jouwhoor en nu moet je het opeens over mij hebben? We hebben het nu over Freekie... 

Misschien maar beter zo... Als ik er weer aan terug denk. Met dat idiote dronken gewauwel en gemaakte vrolijkheid. Moet je hem smorgens zien, zo chagrijnig als wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Francoise:

Hey @Freekie, je broer is nog wel volop "in gebruik" ? Dan kun jij , voor hem behoorlijk confronterend zijn , nu jij het nuchtere pad bewandeld . 

@Freekie, ik lees niet alles van jou, maar volgens mij gaat het goed.
En raakt Francoise de kern als het over jouw broer gaat.
Misschien is het verstandig om jouw broer even op afstand te houden, tijdelijk ergens in je mind parkeren?

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftige dag vandaag. Blij dat ie voorbij is. Ik had een dementie-screening voor mijn moeder aangevraagd. Dat was vandaag. Ook fysieke check gelijk omdat ze nooit meer buiten komt. Blij dat ik het heb gedaan, al voel ik me ook bezwaard. Ik was aanwezig bij een deel. Toen zag ik het eigenlijk met eigen ogen als ware ik een buitenstaander. Haar geheugen gaat achteruit. Ik weet het. Zij ook, denk ik. 
ik was twee dagen vreselijk nerveus en boos. Blij dat het voorbij is. Deze stap is gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Roberto:

@Francoise, je bent de laatste dagen wat meer online dan voorheen.
Ik voel bij jou een bepaalde onrust.

Klopt dit?

Zelfde gevoel had ik bij @MijnGerrit.

Ik heb geen idee Roberto.  Het heeft in ieder geval niets met drank te maken . Eerder juist denk ik , dat ik meer rust ervaar en daarom ook meer tijd voor het forum.   Ik merk ook dat er weer meer reuring is hier. Dat is toch prettiger dan een dagdraadje met 3x goedemorgen en 2x wat eten we vandaag.   Dan verslapt de aandacht , niet netjes maar het sluipt erin 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...