angela79 Geplaatst 14 mei Rapport Share Geplaatst 14 mei Hoi hoi, Nu gaat het bijna eindelijk gebeuren de intake op 11 juni.. Ik had me al voor gesteld. Mijn vraag is hoe gaat dat en dan? en wat kan ik verwachten van de bijeenkomsten? Ik zou graag meer willen weten, toch ook een beetje eng. groetjes angela Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 15 mei Rapport Share Geplaatst 15 mei Zo'n intake is vooral een beetje kletsen met een psycholoog waarschijnlijk, om te kijken hoe je in elkaar zit en wat je kan verwachten van de behandeling. Heb je een ambulante behandeling of een opname in een kliniek? Alle bijeenkomsten zullen neerkomen op het in kaart brengen van je probleem, onderliggende problematiek, en hoe je je kunt wapenen tegen de verleidingen in de toekomst. Zal veel met lotgenoten zijn ook denk ik. Het lijkt misschien nu wat eng en confronterend, maar in de praktijk zal het best meevallen. Er zijn namelijk zo ontzettend veel mensen, van allerlei soorten en standen, die worstelen met hetzelfde probleem. En boven alles: je gaat actief beter om je leven te verbeteren: dat is alleen maar goed toch? Succes ermee Angela! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden