Spring naar bijdragen

Afbouwtips zolpidem


rosatoffolo

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, 

Hierbij deel ik graag mijn verhaal met jullie. Sinds december heb ik last van ernstige slapeloosheid. Ik zette een Implanon, kreeg echt extreme hartkloppingen en sindsdien slaap ik heel slecht. Implanon er al na een week uit, maar hartkloppingen bleven. Hiervoor ook propranolol voor ongeveer 3 maanden geslikt, wat de insomnia alleen maar erger maakte. Dus slik ik sinds eind december zolpidem. Ik ben nu bezig met het afbouwschema voor zolpidem. Ik zit in week 2 en tot nu toe hou ik me aan het schema, maar het valt me wel zwaar allemaal. Ik slaap soms rond de 4 uurtjes, maar soms zoals vannacht, helemaal niks. Ik heb ooit bijna 4 dagen achter elkaar niet geslapen, dat was echt verschrikkelijk. Maar ik wil toch echt van die slaaptabletten afkomen, dus ik ga doorzetten. 

Ik was benieuwd wat mensen voor tips hebben als het op natuurlijke middelen aankomt. Ik gebruik nu een tijdje CBN en CBD olie. Dit heeft mij mentaal en voor mijn  hartkloppingen wel echt geholpen, maar nog niet qua slaap. Ook ben ik sinds kort gestart met een acupunctuur behandeling. Ik hoop dat dit me iets gaat opleveren. 

Ik hoop dat mensen me tips kunnen geven of eigen positieve ervaringen kunnen delen. Bedankt alvast! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...