Spring naar bijdragen

euforie exit..

irunalone

Aanbevolen berichten

hoi lieve lezers,

de drie weken euforie is exit: mijn kasten zijn opgeruimd en mijn huis is schoon, hi, hi, dat dan weer wel! Ik merk nu echter dat ik de gevoelens die ik altijd wegdronk, nu naar boven komen. En dan met name de somberheid. Ik ben hier best bang voor want ik ben tien jaar depressief geweest. Ik heb in die tien jaar wel geleerd dat bezig blijven erg belangrijk is. Maar je bent natuurlijk niet constant bezig. Ik voel mij verdrietig en alleen, terwijl ik niet alleen ben. Ik denk ook, waar doe ik het voor, terwijl ik donders goed weet waar ik het voor doe! Mijn gevoelens zijn dus zeer ambivalent en das vermoeiend. om 13.00 uur heb ik mijn wekelijkse gesprek met mijn psychiater en zal ik dit bespreekbaar maken, het mag geen reden zijn om weer te gaan drinken. Hebben jullie nog goede tips om het leefbaar te houden?

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HE, JE BENT ZO GOED BEZIG!!

VOLHOUDEN MET NIET DRINKEN.

Je bent nu even moe van het vechten denk ik. Respect voor jouw gevecht.

Weet niet of je wat hebt aan mijn tips...........

Is het wat om je zintuigen wat plezier te doen zoals een lekker luchtje opdoen, een zonnebank pakken, te kijken met de ogen van een fotograaf naar: een kind, een dier, een boom, een bos bloemen enz. Dat staat daar maar mooi te wezen zonder aandacht te eisen. Het is mooi om naar te kijken speciaal voor jou nu. Zoiets.

Of bel iemand die van je houdt en vraag of je 4 minuten tegen hem aan mag klagen. 4 minuten en langer niet. En bedenk dat je mág zeuren, het is niet verboden en al pratend hoor je jezelf in rondjes dolen en zoek je de uitgang.

Of zeur hier veel van je af. Weet dat we meelezen en meedenken.

Bovenal, JE BENT HET WAARD, JE MAG ER ZIJN.

Sterkte, als mijn tekst zumm kötsen is, dan mag jij dat schrijven. Schrijf van je af!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Irunalone je zit nu bij je psych en die

zal je hopelijk ook aanraden nu door te zetten

en je helpen met wat er bovenkomt.

Je moet hier toch een keer dorheen en dikke kans

dat als je dat aangaat, je er ook voorgoed vanaf bent.

Onverwerkte dingen willen nu eenmaal verwerkt worden en

dat beloont zich met een opgeruimd lijf en geest.

Mij hielp Mindfulness samen met lichaamswerk, sporten, sauna en

dingen doen die voor jou een beloning vormen, want dat heb je

intussen dik verdiend.

Ik heb nog maar zelden sombere buien terwijl ik ook jarenlang

depressies had. Maar ik had ze dus, ik was ze niet!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt mensen, tuurlijk moet ik doorzetten en moeten gevoelens nu eenmaal gevoeld worden eer ze verwerkt worden. Psych vond het een aanrader om hier actief te blijven! ik kruip vanavond vroeg onder de wol en dan zien we wel hoe morgen eruit komt te zien. Geen zorgen voor morgen! fijne avond..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...