dikkiedik Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 beste mensen, waarschijnlijk kennen jullie dit wel: een dubbelleven als gevolg van alcoholmisbruik. Jackal and Hide. Normaal een lief en geinteresseerd persoon en egoistisch als je je grootste vriend omarmd : jack en johnny. Ik drink gedurende de maand niet veel maar heb wel een probleem, als ik drink haal ik de schade in , en wanneer dat gebeurt heb ik zelf niet in de hand. Drinken is plezier voor de korte termijn: Jackal, veel geld uitgeven, contacten leggen, beter voordoen dan je bent, sex en rock n roll. Hide maakt je wakker: depressief, de mensen waar je echt om geeft verwaarlozen, niet het maximale uit het leven halen. Jackal heeft alleen maar nadelen, en geeft plezier op de korte termijn. waarom mis ik Jackal? iemand ervaringen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dikkiedik Geplaatst 25 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 nog beter: spanning heb ik nodig, wat is jullie boost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 mijn boost was juist ontspanning en ontstressen. Dat doe ik nu met meer sporten in de sauna en dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 je mist Jackal omdat hij jouw op korte termijn gaf waar je naar verlangt: liefde, commitment, sex en rock 'n roll. Dit vervliegt echter ook op korte termijn en er blijft niets over.. Kijk kritisch naar wat je nodig hebt om toch bovenstaande te bereiken maar dan op langere termijn. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 mijn boost was heel hard weg rennen voor de pijn van een misbruikverleden, ik bleef drinken en rennen maar het verdween pas toen ik het onder ogen zag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Au Dikkiedik, wat pijnlijk herkenbaar... Oh wee als er in mijn glas iets minder geschonken werd als in het glas van mijn partner.. Altijd maar rennen en op zoek naar extremen. Een ex partner van me was na enkele weken helemaal uitgeput van mijn levensritme in de periode waarin ik ook meneer Daniëls ontdekte. !0 levens leven in 10 jaar. Goed functioneren op je werk, vraag niet hoe, verstrikt raken in andere middelen om de roes nog intenser te maken. Meer en meer vragen van je lijf tot je plots tot de conclusie komt dat het helemaal op is en niets je meer een goed gevoel kan geven. En ook ik mis sommige periodes uit mijn voormalige tubulente leventje.... Ja, ik snap je! Om het hoe en waarom uit te vissen volg ik enorm veel therapie. Ook om te leren leven in een ritme wat als "normaal" gezien wordt. Momenteel ervaar ik dit leven van gezond eten, sporten, niet drinken enz. als behoorlijk moeilijk. Ik mis de spanning van het uiterste opzoeken. Toch vecht ik er keihard voor om te ontdekken waar velen hier al achter gekomen zijn. Zweverig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 niks niet zweverig Queenie, realistisch:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Dank je Jane4.. Dacht even; " Oei, wat heb ik nu geschreven". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Zou het verslavingsgedrag kunnen zijn; the sky is the limit? Altijd die extremen? Wij adrenaline-junks? Ik mis die extremen waar ik mijn kicks uit haalde wel. Nu leid ik een normaal leventje en hoewel ik gezond ben, vind ik het saaier dan ik toe wil geven. Zelfacceptatie zal wel een speerpunt zijn vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 sommigen zijn bang voor "cross addiction" en daarom mag een verslaafde niet mateloos sporten, werken, sex, eten, snoepen. En Gerrit, OOK NIET OP DIT FORUM haha. Anderen zeggen; als je dan zo'n behoefte heb aan ongeremd opgaan in iets, laat het dan sport zijn. (alle sporten Gerrit) Doe je nog iets gezonds met de drang naar mateloosheid. Ikzelf merk dat die mateloosheid zich het makkelijkst aandient in sporten en werken. Aan beide heeft mijn omgeving geen hekel, dus ik ga er in op totdat ik last krijg van de nadelen. Wordt vervolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden