Dune Geplaatst 4 december 2023 Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 Goedemorgen allemaal, wat een waardeloze nacht, wakker draaien enz.. ben er maar uit gegaan… @Zbb, goed dat je steeds even binnen piept. Een behandelaar die afzegt (misschien voel je dat als in de steek laten) werkt ook niet mee. kijken wat je vandaag kunt doen om snel hulp te krijgen, je bent het waard! Misschien is de vechtlust nog een beetje bedekt met een laagje stof. Maar glans bereik je alleen door te schuren…. Sterkte voor vandaag dagpact dan maar Dune mijn weekpact van vorige week is maar mooi gelukt op naar de maand liefs voor allen en een dikke knuffel voor die dat nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 (bewerkt) Nah…denk dat Beatrix en ik op hetzelfde moment de lichten aandeden en de gordijnen opende in de woonkamer 4 december 2023 bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2023 Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 2 minuten geleden zei Dune: Nah…denk dat Beatrix en ik op hetzelfde moment de lichten aandeden en de gordijnen opende in de woonkamer Bijna hetzelfde moment @Dune: Beatrix om 6.11 uur en jij om 6.14 uur.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 Ow….. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden