Spring naar bijdragen

Lormetazepam: Slaap niet meer en paniek


overstuurtje

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ben nieuw hier. En overstuur. Erg overstuur...

Sinds een tweetal weken (of iets langer) last van enorme insomnia. Niets ernstigs gebeurd, niet aan het piekeren, niets ernstig dat nog te gebeuren valt...

Gewoon, niet meer kunnen slapen. 

Heb eerst wat geprobeerd met verse valeriaanwortel (gemalen in koud water 250ml verspreid over de dag) CBD olie 10% max 5 druppels per dag en 5 Mg melatonine. 

Dit hielp echter niet veel. Elke nacht hetzelfde: niet kunnen inslapen.

Hierdoor kreeg ik paniek. Na een week gesukkel dan om 02u00 s nachts een Xanax 1 Mg genomen. Hier heb ik beetje op geslapen. Daarna terug gesukkel met de huis tuin en keukenmiddeltjes, weer niet slapen. Heb dan een week Lormetazepam/Xanax 1mg (afwisselend dus) genomen, telkens maar uit pure armoede als ik tegen 03 of 04 uur nog niet sliep. Mijn huisarts gecontacteerd en mijn psychoater. Deze laatste raadde me aan om Dominal Forte 80 Mg te nemen. (Opname was niet mogelijk, geen bedden vrij) Ik heb dit middel vannacht geprobeerd (om 22u15) maar heb er nix, maar dan ook nix op geslapen. Nog gebeld naar de nachtverpleegkundige van de PAAZ maar die kon(mocht?) me geen raad geven. Om 05u00 vanmorgen gebeld naar de psychiater van wacht verbonden aan dezelfde PAAZ. Begripvol man. Ik sta op de wachtlijst om opgenomen te worden. Moet Maandag (morgen dus) terug bellen. Ik slaap enkel nog als ik 2 Mg Loramed neem. Ben nu zo bang. Compleet ontregeld. Huilbuien en paniek. Iemand raad aub? Alvast heel hard bedankt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...