Elonwyn Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Hallo allemaal, Ik ben Elonwyn, 43 jaar, 2 detoxen en ambulante trajecten achter de rug en een opname van een maand. Helaas toch weer teruggevallen en nu aan de Refusal. Ik zal niet heel veel posten, denk ik, maar fijn om jullie ervaringen te lezen. Ik haal er veel kracht uit en bezoek inmiddels ook wekelijks de AA. Mijn partner is ook alcoholverslaafd (in herstel). Gelukkig kunnen we elkaar een spiegel voorhouden en zijn we in staat elkaar omhoog te trekken als het met een van de twee niet goed gaat. Maar wat een strijd blijft het… Ik hoop dat dat ooit beter zal worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 welkom @Elonwyn het wordt beter hoor niet opgeven dus Elonwyn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Welkom! En idd niet opgeven. Uiteindelijk wordt het alleen maar beter, maar dat kost wel wat tijd. Hier lezen en schrijven helpt mij trouwens enorm. Succes! Elonwyn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden