Kim65 Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Geen idee hoe dit precies werkt. Ik heb een terugval gehad afgelopen weekend. Ik kamp met een hoop schuld en schaamte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 heel begrijpelijk @Kim65, maar weinig helpend misschien voor nu. Die kun je later wel gebruiken om je motivatie op te krikken op een moeilijk moment. Voor nu geldt opkrabbelen en misschien ook goede hulp zoeken. Je hoeft het niet alleen te doen, wel zelf. Wil je er wat meer over vertellen? Of zoek de dagdraad op bij ditjes en datjes, dat is onze virtuele huiskamer. Daar kun je steun, afleiding en een luisterend oor vinden. zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 (bewerkt) @Kim65, je kunt je op het alcoholforum voorstellen onder Wie is wie, dan krijg je wel reacties. Of op een van de andere forums, maar die lopen niet zo goed. 1 augustus 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim65 Geplaatst 1 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Hoi lady jane, Dankjewel voor de snelle reactie. Ja, ik zou graag mijn verhaal vertellen. Dat neemt misschien wat schaamte- en schuldgevoel weg... Maar dat kan ik dan beter doen bij de dagdraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim65 Geplaatst 1 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 @Roberto ik dacht dat ik me onder wie is wie had voorgesteld, maar blijkbaar toch niet helemaal goed gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 gewoon nog eens proberen op wie is wie. Dat kan met kopieren/plakken maar ook nieuw stukje tikken is prima. Het went snel dit forum, en geeft je ook een doel om virtueel te delen. delen = helen schreef Rudy hier vaak en die staat bovenaan onze jaarpact. Op de dagdraad is ook een dagpact, het helpt om dag per dag jezelf (en ons) een droge dag te beloven. samen maakt sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden