Spring naar bijdragen

Kom je ooit helemaal van een gokverslaving af?

Aanbevolen berichten

Na enige tijd log ik weer eens in op dit forum en ik schrik nogal als ik zie dat mijn eerste post dateert van 2017! Ik schrijf daar dat ik al meerdere jaren gok en inderdaad, ik zie net in een oude spreadsheet van 2010 dat ik toen al gokte (500 euro op Nederland gezet in de WK finale :blush:). We zitten nu in 2023 dus dat is al 13 jaar!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds niet gokvrij ben. Ik heb wel nog steeds budgetbeheer en ook mijn kaartlezer ligt bij mijn moeder. Daarnaast heb ik (doorgaans) ook geen mobiel bankieren app. Daardoor ben ik inmiddels wel schuldenvrij en van 10k schuld naar ongeveer 10k spaargeld.

Wel is het zo dat ik soms als ik wat meer geld op mijn boodschappenrekening heb, ik de bankieren app stiekem installeer en activeer met de kaartlezer als ik bij mijn moeder op bezoek ben. Eergisteren is dit ook weer gebeurd. Ik stortte 85 euro en won na tien minuten al 1200 euro. Uiteindelijk is dit natuurlijk weer opgegaan waarna ik nog meer stortte totdat ik nog maar 10 euro over had. Ik denk dan kan ik nog een brood en wat smeerkaas kopen tot het volgende weekgeld komt. (Ja zo denk ik dan). Toevallig kreeg ik de volgende dag een flink bedrag van servicekosten teruggestort van de woningvereniging waarmee ik ook weer doorging met gokken. Het liep uiteindelijk met een sisser af. Ongeveer 750 gestort en 1000 laten uitbetalen. Doordat ik er weer mee bezig ben geweest en ook een beetje winst heb gemaakt, merk ik dat ik er toch weer helemaal in zit nu. Ik heb de app er op tijd weer af gegooid, maar ik voel een behoorlijke drang om binnenkort weer meer te gaan spelen.

Ik merk dus toch dat ik het gokken gewoon niet kan laten. Al weet ik dat mijn spaargeld veilig is bij de budgetbeheerder. Het zou toch fijn zijn als ik er helemaal van af was. Maar zoals gezegd val ik nog af en toe terug met relatief kleinere bedragen waardoor ik weer een week op een houtje moet bijten als het misgaat.

In die 13 jaar heb ik meerdere keren in de problemen gezeten. Hele spaargeld was weg. Een doorlopend krediet van 10.000 ook verjast. Plus dure spullen verkocht op marktplaats om ook mee te kunnen gokken. En dan nog de vele sessies met kleinere bedragen tussendoor. Ik heb het niet nageteld maar het zal minmaal 35 tot 40.000 euro zijn wat ik vergokt heb.

Zijn er hier mensen die kunnen zeggen dat ze meerdere jaren helemaal gokvrij zijn? Ik zelf dus niet. Ik hou het hooguit 2 maanden uit. Ik vraag me af of ik wel echt wil stoppen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey kristallen ik kom ook af en toe nog op deze site om te kijken hoe het iedereen vergaat.ik ben inmiddels meer dan twee jaar gok vrij.Daar is wel een hoop ellende en geld verspilling aan vooraf gegaan .Maar het is gelukt en weinig drang ook.Weet van mijzelf dat als ik ooit weer begin ik weer in die cirkel terecht kom .grt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...