Spring naar bijdragen

Stoppen met zolpidem


Vede

Aanbevolen berichten

Ik slik al enkele jaren elke dag 10 mg zolpidem. Ik kreeg deze voorgeschreven bij een depressie. Ik ben al enkele malen cold  turkey gestopt, het ging dan enkele maanden goed. Maar toch telkens opnieuw begonnen. 
Nu sinds eind april terug aan het afbouwen. Eerst van 20 mg naar 15 mg op 1 week, dan van 15 mg naar 10 mg en van 10 mg naar 5 mg. Enkel bij de laatste afbouw wat nare dromen gehad maar goed kunnen slapen en verder geen ontwenningsverschijnselen gehad. Ik neem nu sinds 8 dagen 5mg voor het slapen. Gisterenavond geprobeerd om niets te nemen. Maar ik kon niet slapen, kreeg hartkloppingen, was erg gespannen. Dan toch maar terug een tabletje ingenomen, terug rustig geworden en enkele uren geslapen.

Vandaag voel ik me slapjes en afgevlakt en depressief.  Heb ook veel last van een vreemde klank ik mijn oren. 

Iemand die dit herkend of tops kan geven? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Hoi Vede, 

Ik probeer ook te stoppen met zolpidem nu. Ben benieuwd hoe het nu met jou is. Ik ben van 2x5 naar 5 gegaan maar slaap 3,5 uur en krijg nu ontwenningsverschijnselen na 4 dagen. Wil overstappen op diazepam, want trek dit niet. Weet alleen niet hoe over te stappen. In 1 keer of opbouwen. Iemand ervaring?

gr Merle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...