Artemis Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Op 21-8-2021 om 16:23 zei Roberto: Artemis, Heel herkenbaar voor mij. Groepstherapie / zelfhulpgroep helpt voor mij ook niet. Ik ga dan ook voor therapeut spelen. Dat is een van de valkuilen voor mij. Herkenbaar Ik heb van de week AA gebeld, sorry, zelfde afknapper als toen. gaat niet werken voor mij AA en ik is geen combi , moest ik via zoom, no way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Wat is de afknapper ? @Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) @Lieke7777 ik stuur je pb 3 september 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
addordt Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Op 31-1-2021 om 11:34 zei Lieke7777: "AA Dordrecht - Anonieme Alcoholisten" https://aadordrecht.nl/overaa.html Wat staan de stappen hier mooi beschreven . Het Dordtse boekje is vernieuwd en is te downloaden op www.aadordrecht.nl Geen hogere macht maar eigen kracht. Niet op de knieën maar vanuit de eigen vierkante meter. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 (bewerkt) 12 minuten geleden zei addordt: Het Dordtse boekje is vernieuwd en is te downloaden op www.aadordrecht.nl De twaalf Dordtse Stappen 3 januari 2022 bewerkt door Roberto Artemis en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Op 3-1-2022 om 17:39 zei addordt: Het Dordtse boekje is vernieuwd en is te downloaden op www.aadordrecht.nl Geen hogere macht maar eigen kracht. Niet op de knieën maar vanuit de eigen vierkante meter. Heb het gelezen , wat een heldere omschrijving . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Op 3-1-2022 om 17:39 zei addordt: Het Dordtse boekje is vernieuwd en is te downloaden op www.aadordrecht.nl Geen hogere macht maar eigen kracht. Niet op de knieën maar vanuit de eigen vierkante meter. Gedownload. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Afgelopen jaar alle munten van mezelf gekregen, op 1 januari mijn eerste jaar munt. Pronkt in mijn woonruimte. Wat ben ik daar trots op. Munt 1,5 jaar ligt al in de kluis, want ik ga door. Nu ben ik hier wel aan toe, dit boekje, vanuit mijn eigen vierkante meter mbv het forum, lotgenotencontact. Tweede jaar Roberto, Lonster en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 ik pak elke herfst verse kastanjes van de grond en heb in bijna alle jaszakken een zitten, heerlijk om even een symbool van kracht te voelen, ook op goede momenten. Uit zo'n kastanje kan een reus van een boom groeien! Waarom uit mij dan geen powervrouw? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 15 uur geleden zei Artemis: Afgelopen jaar alle munten van mezelf gekregen, op 1 januari mijn eerste jaar munt. Pronkt in mijn woonruimte. Wat ben ik daar trots op. Munt 1,5 jaar ligt al in de kluis, want ik ga door. Nu ben ik hier wel aan toe, dit boekje, vanuit mijn eigen vierkante meter mbv het forum, lotgenotencontact. Tweede jaar Hij is ook zo prachtig die 1 jaar munt .. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Ik heb de munten die ik niet bij AA kreeg zelf besteld en ze hangen allemaal aan mijn sleutel bos. Echter heb ik 2 sleutel bossen, 1 sleutel bos met auto / huis sleutel en al mijn AA munten gaan nooit mee naar mijn werk ik gebruik dan mijn andere bos. Eigenlijk beetje bang dat de munten opgemerkt worden Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) Zo hebben we allemaal onze ankers in de storm. Ik heb de munt thuis liggen, op mijn bijzettafeltje waar ik altijd zit, omdat ik een thuisdrinker was. Daar ligt ie, in zijn oesterschelp. Als ik uit eten ga of op bezoek neem ik hem mee in mijn rechterbroekzak. Overdag wissel ik zo vaak van kleiding (huisbroek, spijkerbroek, klusbroek, wandelbroek, paardrijbroek) dat ik bang ben dat ie kwijt raakt. Een van de munten heeft al eens in de wasmachine meegedraaid , kon ie wel tegen 15 januari 2022 bewerkt door Artemis Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Up. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucien Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Zelf ga ik regelmatig naar NA meetings, AA vond ik wat te dogmatisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 december 2022 Rapport Share Geplaatst 10 december 2022 Up. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Up maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden