Spring naar bijdragen

Afbouwen oxazepam


brie37

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Ik ben nieuw hier en heb behoefte om met lotgenoten te sparren.

 

Door privé gebeurtenissen uit het verleden slikte ik al een aantal jaren 3 x per dag 10 mg oxazepam. 

Nu dat de rust al een jaar of twee is wedergekeerd ben ik aan het afbouwen. Ik ben nu ongeveer 6 weken verder.

De eerste 4 weken naar 5-5-10 gegaan. Ging redelijk maar had de eerste twee weken wel wat last van prikkelbaarheid en een onrustig gevoel in mijn lijf.

 

Nu sinds twee weken op 3 x 5 mg. Ik heb het idee dat alles wat ik doe te veel is. De hele dag , vooral in mijn bovenbenen spieren die pijnlijk zijn.  Heel moe, niet vooruit te branden. En soms kaakpijn. Prikkelbaar en ga zo maar verder. 

Vanmorgen toch maar even naar de huisarts gegaan omdat ik het niet trek en ik ook gewoon naar mijn werk moet en moeder ben. 

Dit zijn duidelijk afkickverschijnselen zegt hij. Dus dan denk ik, misschien toch te snel in hoeveelheid afgebouwd. Maargoed als je dat advies vd huisarts krijgt om te zo te doen dan probeer ik het ook.

Ik heb al aangegeven voorlopig op 3 x 5 te blijven zitten. En daar met een kwart per keer af ga bouwen. 

Over 6 weken moet ik twtug en dan hoop ik dat mijn lichaam niet meer zo aanvoelt als nu. 

 

Heeft iemand tips voor mij om de symptomen aangenamer te maken en een advies voor de afbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Brie37,

goed dat je wilt afbouwen, zal niet niks zijn. Persoonlijk heb ik daar geen ervaring mee, dit forum gaat vooral over de verslaving aan alcohol, speelt die problematiek ook bij jou?

sterkte iig en denk dat je dit onder professionele begeleiding moet doen

liefs

Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...