Spring naar bijdragen

Kennismaking / type: zoek altijd extremen op


Ricco

Aanbevolen berichten

Hallo,
Eigenlijk wist ik niet goed in welk subforum ik moest beginnen, vermits ik eigenlijk zeer gemakkelijk verslaafd geraak aan alles Dit al 22 jaar. Ben nu 37 en alles begon op mn 15. Waarom het cannabis forum, dit is de meest intense verslaving geweest gedurende die 22 jaar. Maar waar zit mijn probleem volgens mij: 'ik zoek de extremen op' maar nooit erg lang. Dat resulteert in enorme pieken en dalen in mijn gemoedstoestand. Dus ik heb niet het typische profiel van verslaving (behalve dan met cannabis), maar kan heel snel schakelen op iets anders en daar dan veel te ver mee gaan. Voorbeelden: alcohol, cocaine, benzo's. Deze laatste 3 middelen pas ik toe om even te stoppen met de cannabis,  maar dan ga ik er te ver mee, dan stop ik (wegens gedegouteerd en depressief) en dan blow ik weer voor een lange periode. Dit al zovéél jaren. Graag zoek ik iemand die hetzelfde profiel heeft en die mij zou kunnen helpen. Ben daarbovenop te hard voor mezelf (zwart of wit), toon geen mildheid, geen doorzetting, geen 'plan'.... kijk ernaar uit om jullie te spreken! Bedankt, Ricco.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan vergeet ik nog de volgende middelen/acties waar ik hetzelfde gedrag bij vertoon:
*Nicotine (sigaretten of nicotine zuigtabletjes)
*Pre workout voor het fitnessen (dus hard gaan op cafeïne)
*Sport doe ik in extreme vorm (dus mijn hartslag gaat altijd in overdrive) = beetje atypisch maar is en blijft een uitlaatklep, al is ze de laatste maanden zeer verminderd deze uitlaatklep. vb: hard fietsen, hard lopen, hard gewichten heffen...
*Seks (althans de gedachte eraan)
Kortom alles extreem!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...