Diva Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Hallo ik was mijn wachtwoord kwijt dus vandaar dat het ff duurde dat ik weer kon inloggen. ik ben op 25 febr precies anderhalf jaar alc vrij zonder uitglijer e/o terugval. maar5 heb wel last van trek de ene dag meer dan de andere dag. ik zal proberen elke dag een stukje te schrijven misschien hebben jullie er iets aan..... gr Diva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Hoi Diva, Ook ik heb de ene dag meer trek dan de andere. Wat geweldig dat je er zo lang af bent. Ik ga je zeker lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 ha Diva ik dacht al wat een divagedrag he:D ff aanmelden en hoppatee weer weg fijn dat je ons weergevonden hebt en benieuwd naar het vervolg:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden