Spring naar bijdragen

Lorazepam 2mg diazepam 10mg


regientje1967

Aanbevolen berichten

Hallo lotgenoten Ik heb vanaf mijn 17e benzo's gehad oxazepam alprazolam Bromazepam Diazepam en lorazepam de laatste jaren 10 mg Diazepam en twee milligram oxaze Ik bedoel lorazepam Ik ben een maand of vier geleden begonnen af te bouwen en gebruik nu geen Diazepam meer soms nog wel twee milligram een keer in de 2 weken de lorazepam zit ik op 1 mg en ik ben dood ziek trillingen in mijn lichaam benauwdheid duizeligheid mist in mijn hoofd traag denken slecht slapen tintelingen in mijn gezicht tof gevoel in mijn gezicht neer slachtig prikkelbaar angstig spierpijn kom ik ooit nog van deze troep af De artsen en psychiater die doen vaak maar wat want als ik deze klachten Benoem kan het zogenaamd allemaal niet van deze pillen komen die ik ben gestaakt Ik weet wel beter wie herkent mijn klachten en wie heeft tips om dit vol te houden Er zijn dagen bij dat ik eraan denk om eruit te stappen omdat ik de tintelingen in mijn hoofd en lichaam niet meer aankan en het al overheersende gevoel van angst ik sta strak van de stress bij het minste geringste weer weet raad

groeten regientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...