Strijkbout Geplaatst 17 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2023 (bewerkt) Wat vond je ergste momenten tijdens je drank (en eventuele andere middelen) gebruik? Wat herinner je je als een vreselijk moment, dat misschien eenmalig, of misschien vaker voorbij kwam tijdens het onder invloed zijn? Ik de momenten waarop ik me onder invloed ineens vreselijk bewust werd van mezelf en wat ik aan het doen was. De momenten waarop ik mezelf ineens met een totaal niet-welkome helderheid waarnam als het ware, en het me keihard aanvloog. Vooral als het effect van een blowtje erin klapte, was deze bewustwording soms even genadeloos. Wat waren/zijn voor jullie die momenten? 17 februari 2023 bewerkt door Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kraan Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 (bewerkt) Onder invloed auto rijden in een ver verleden.Niet maar 1 blikje maar een sixpack bv. Recenter, paar jaar terug: met een shotje achter de kiezen werken / naar een arts / op bezoek / ouderavond. In de ochtend, bv 8u, al het eerste shotje nemen als dagstart 7 april 2023 bewerkt door Kraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 8 april 2023 Rapport Share Geplaatst 8 april 2023 Niet meer op de kinderen letten en tot laat rond laten lopen, of althans je eigen gezuip belangrijker vinden. Sommige momenten schaam ik me diep voor …. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden