Spring naar bijdragen

Advies alprazolam/lorazepam 1x per dag


kat26

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Graag zou ik jullie advies/ervaring willen inzake mijn gebruik van lorazepam en alprazolam. (Evt. Combinatie met dexamfetamine die ik gebruik voor adhd vanwege wisselwerking).

In principe wissel ik qua doseringen af per dag tussen 2,5 / 1,25 mg lorazepam en 1 mg alprazolam. Voorheen nam ik 1 soms 2 tabletten per week omdat ik slecht sliep en haast nooit lichamelijke rust kan vinden. 

Op dit moment is het dagelijks gebruik erin geslopen sinds zeker een maand of 1,5. Ik neem het nu elke avond ter rust en slaap. Zonder kan ik niet meer ontspannen, laat staan slapen. 

Omdat mijn dosering volgens mij niet al te hoog is en omdat ik het ook enkel savonds neem en afwissel tussen dosering en medicijn, lijkt het mij niet logisch dat ik overdag veel ontwenningsverschijnselen ervaar. Ik blame mijn klachten aan overspannenheid, omdat dat ook de reden is dat ik vaker pak. (Vergeetachtig, chaotisch, moe, te vol hoofd, slechte concentratie, uitgezoomd soort dissociatie, niet veel prikkels kunnen hebben in omgeving vooral op werk, veel meer last van spierspanningen, somberheid, nog minder eetlust, nog meer last van obstipatie, vaker benauwd of gevoel van keel dichtknijpen etc.), Klopt deze logica? 

De klachten zijn veel bestaande klachten, ook behorend bij mijn adhd en overspannenheid alleen helpen mijn medicijnen voor de adhd nu niet supergoed meer en is alles gewoon 100x zo erg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...