Spring naar bijdragen

Meedrinker ?


Jbo

Aanbevolen berichten

Hallo schat, ik heb me ook aangemeld. Vind het goed dat je dit doet. Hoop dat het je helpt.
Ik zal wat over mezelf vertellen. Ik ben/was een gezelligheidsdrinker..... af en toe 3, 4 wijntjes. Maar Dre en ik hebben het vaak zo gezellig dat ik ook doorga. Terwijl ik me er niet lekker bij voel.
Waarom ga ik dan door..... nu .... Nooit deed ik dat. Ja soms op vakantie of met feesten, maar het is nu bijna om de dag.. pfff. Ik werk wel, ga elke dag naarmn werk terwijl Dre thuis blijft.

Ik wil graag dat we stoppen. In het weekend alleen een gezelligheids wijntje. Ik merk aan mezelf dat ik me laat meeslepen. En als ik 1 wijntje wil en Dre neemt ook.... hij doorgaat.. zover dat we de hele snackbar leeg kopen..... ja en dan neem ik ook nog een wijntje en nog een... te veel dus...

We slepen elkaar mee... ik geen 1 wijntje, dan drinkt Dre misschien ook niet.. en drink ik niet teveel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jbo en Dre.

Welkom op dit forum. Samen staan jullie sterker. Dat is een pluspunt. Blijf elkaar die rugdekking geven en jullie komen verder dan eenieder op eigen kracht.

Als forum vormen we een nog grotere groep en staan we nog sterker. Ook al moeten we het zelf doen, de forumpraatpaal is een geweldige opsteker voor iedereen.

Ben hier sinds afgelopen woensdag en heb zojuist mijn eerste ervaringen in mijn welkomstwoord aan bierTon beschreven.

One for all, all for one.

Cor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...