Spring naar bijdragen

Hoi,voorstelling van iemand die zijn leven wil veranderen zonder zijn naasten er pijn mee te doen.


Bryant

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Nooit gedacht dat ik hier mijn grootste geheim zou prijs geven dat echt niemand weet buiten mijn dokter en apotheker die er blijkbaar niet veel om geven.

Om een lang verhaal kort te maken... ik ben een 39jarige jonge man die al heel zijn leven met verslavingen struggeld.

Uiteindelijk heb ik de laatste jaren alleen nog valtran en serenase gebruikt en valtran ben ik sinds een half jaar ook vanaf geraakt... zonder externe hulp.

 

Nu... de dosis serenase die ik dagelijks inneem zit rond de 25 en 30mg .... min 10 tabletten  2.5 mg.

Ik geraak er gewoon niet vanaf... ik probeer geregeld t stoppen maar dan gebeuren de meest afschuwelijke dingen met me... 

Ik vrees dat er maar 1 oplossing is ,een vrijwillige opname... ik heb hier met niemand over gepraat,gewoon bang voor de reacties...  ik hoop hier  enige steun te vinden in die zin dat ik er toch kan vanaf geraken zonder dat ze mij moeten opnemen en ik mijn naasten ga kwetsen hiermee...

Beniewd naar jullie reacties...

K

 

 

bewerkt door Bryant
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Bryant changed the title to Hoi,voorstelling van iemand die zijn leven wil veranderen zonder zijn naasten er pijn mee te doen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...