Lika Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 @Reachersterkte! Hoe kwam het dat je viel? Te veel in je hoofd ? Ik val dan vaak. Teken om terug naar de aarde te keren voor mij. Hoe zit dat voor jou? @Quinn Ik was vandaag naar een viewing van Een gat in mijn hart. Over dertig jaar vliegramp Bijlmer. Volgt het verhaal van kinderen toen die volwassenen nu zijn. Mooi. Komt dinsdag op NPO 2. Quinn en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 18 uur geleden zei Lika: @Reachersterkte! Hoe kwam het dat je viel? Te veel in je hoofd ? Ik val dan vaak. Teken om terug naar de aarde te keren voor mij. Hoe zit dat voor jou? @Quinn Ik was vandaag naar een viewing van Een gat in mijn hart. Over dertig jaar vliegramp Bijlmer. Volgt het verhaal van kinderen toen die volwassenen nu zijn. Mooi. Komt dinsdag op NPO 2. Ik heb epilepsie. Dat kan inderdaad stress gerelateerd zijn. Naja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Op 2-10-2022 om 13:31 zei Spirit: Beterschap @Reacheren knuffel van mijn Mickey Dikke knuffel terug! Ook voor jou en de hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 november 2022 Rapport Share Geplaatst 19 november 2022 (bewerkt) Op 2-10-2022 om 20:34 zei Renee80: De essentie van het dagpact ontgaat je precies, maar ieder zijn keuze natuurlijk... @Renee80, de essentie van het dagpact en dit hele forum is: vandaag drink ik niet. @Quinn 19 november 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 november 2022 Rapport Share Geplaatst 19 november 2022 Op 2-10-2022 om 20:50 zei Toos: Ik begrijp jouw gedachtegang niet zo goed @Roberto. @Toos, jij bent hier niet de enige die mijn a-neurotypische gedachtengang niet begrijpt. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden