Spring naar bijdragen

Afbouwen extreme cocktail van extreme doseringen

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik heb een fors verslavingsverleden en psychiatrische problemen en ben van middelenmisbruik nu een aantal jaar af. Echter ik slikte nog wel pregabaline 600 mg dexamfetaamine 70 mg en fluoxetine 40 mg per dag. Wat mij in balans hield maar toch een aardige cocktail aan medicatie is.

Nu heb ik zeer ernstige manische epische medegemaakt waarbij ze mij mijn drug of choice gaven in zeer hoge doseringen namelijk 70 mg lorazepam/dag en lithiium naast mijn andere medicatie. Uiteindelijk heb ik de lorazepam om weten om te zetten in 16 mg clonazepam wat gelijk staat aan 300 tot 400 mg diazepam. Daarbij heb ik in mijn manische episode mijn arts zover gekregen om de dexamfetamine te verhogen naar 150 mg. Ik ben gelukkig een tijdje uit de manie en nu staat mij het afbouwen te wachten waar ik enorm tegenop zie. Aan de andere kant ga ik nu als een soort zombie door het leven. Alles is van mij afgepakt, ik zwalk over straat, kan niet meer autorijden zie mijn dochter heel weinig, kan niet bij opa oma op bezoek. En kan mijn bedrijf niet meer uitvoeren. Als ik een paar zinnen lees snap ik gewoon niet meer wat is er staat. Ik zou zo graag weer ''normaal'' willen zijn. Ik ben ook enorm in actief kom amper buiten zit alleen achter de laptop. En mijn omgeving heeft het er ook erg zwaar mee.

Maar ik weet hoe zwaar afbouwen is uit mijn verleden en toen gebruikte ik niet eens zoveel. Dus daar zie ik behoorlijk tegen op! Ook de tijdsduur kan maanden duren voordat 16 mg clonazepam is afgebouwd. Maar goed we houden de moed erin , en ik vond het erg fijn dit even van mij af te kunnen schrijven.

Hartelijke groet,

Barry

4 uur geleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
Op 13-8-2022 om 18:20 zei Barry:

Dag,

Ik heb een fors verslavingsverleden en psychiatrische problemen en ben van middelenmisbruik nu een aantal jaar af. Echter ik slikte nog wel pregabaline 600 mg dexamfetaamine 70 mg en fluoxetine 40 mg per dag. Wat mij in balans hield maar toch een aardige cocktail aan medicatie is.

Nu heb ik zeer ernstige manische epische medegemaakt waarbij ze mij mijn drug of choice gaven in zeer hoge doseringen namelijk 70 mg lorazepam/dag en lithiium naast mijn andere medicatie. Uiteindelijk heb ik de lorazepam om weten om te zetten in 16 mg clonazepam wat gelijk staat aan 300 tot 400 mg diazepam. Daarbij heb ik in mijn manische episode mijn arts zover gekregen om de dexamfetamine te verhogen naar 150 mg. Ik ben gelukkig een tijdje uit de manie en nu staat mij het afbouwen te wachten waar ik enorm tegenop zie. Aan de andere kant ga ik nu als een soort zombie door het leven. Alles is van mij afgepakt, ik zwalk over straat, kan niet meer autorijden zie mijn dochter heel weinig, kan niet bij opa oma op bezoek. En kan mijn bedrijf niet meer uitvoeren. Als ik een paar zinnen lees snap ik gewoon niet meer wat is er staat. Ik zou zo graag weer ''normaal'' willen zijn. Ik ben ook enorm in actief kom amper buiten zit alleen achter de laptop. En mijn omgeving heeft het er ook erg zwaar mee.

Maar ik weet hoe zwaar afbouwen is uit mijn verleden en toen gebruikte ik niet eens zoveel. Dus daar zie ik behoorlijk tegen op! Ook de tijdsduur kan maanden duren voordat 16 mg clonazepam is afgebouwd. Maar goed we houden de moed erin , en ik vond het erg fijn dit even van mij af te kunnen schrijven.

Hartelijke groet,

Barry

4 uur geleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds enkele jaren gebruik ik clonazepam, maar niet zoveel (meer). Voor mijn gevoel is 2 mg gelijk aan 25 mg diazepam. Anderen beweren 30, 40 tot zelfs 50 mg diazepam. Dat is wel erg hoog. Voor mij staat ook een lange weg te wachten, als ik er nog aan begin. Ik voel me zo raar tegenwoordig, heb ook diabetes e.d. en nog meer klachten. Ik weet dat ik ervoor moet gaan. Als ik uitreken, zit ik op ongeveer 85 mg diazepam per dag (omgerekend dus). 1 clona 2 mg, 4 dia 10 mg, 1 lora 2,5 mg. Zou ik clona als 40 mg rekenen en lora als 20 mg (wat ik soms zie), zou het omgerekend 100 mg dia zijn (het equivalent).  / Dat u 70 mg lorazepam gebruikte, pfoe, wat veel zeg. Ook 16 mg clonazepam. Heel veel succes, doe het vooral langzaam en hou contact met artsen e.d.

Bij dexamfetamine 5 mg heb ik al last, ik kan niet goed tegen die 'uppers', zoals ook ritalin e.d. Dat neem ik vrijwel nooit meer. Wat mij aansprak in het bericht was "ik zou graag weer "normaal" willen zijn".  Vooral het normaal voelen. Ik kan niet eens een lange broek meer aan, het irriteert mijn benen en daarna ben ik helemaal geirriteerd. Komt van het jarenlange energy drinks drinken, daarvoor cola en daarvoor weer alcohol. De benzos zouden er ook mee te maken kunnen hebben. Bij hoort alles bij elkaar: de diabetes, medicijnverslaving (ook tramadol 100 mg RT) en (nog steeds) de cafeine. Vanwege insuline spuiten (maandag alweer een jaar) was ik gestopt met suikerrijke energy drinks. Toch vind ik het resultaat tegenvallen. Ook ging ik veel meer trainen (buikspieroefeningen, gewichttraining e.d.), maar na drie maanden zag ik dat ik alleen maar dikker was geworden van de insuline, wel 3 kg. / Ik wil dit allemaal kwijt en nog meer dingen, die ik even niet noem.

Dus ik leef met je mee en schrijf meteen van me af, heb al een tijd niet ingelogd hier. Het is alweer bijna  20 jaar geleden dat ik met een benzo stopte en drie jaar ontwenning had (en toen begon ik weer, terwijl ik supergezond leefde, gestopt was met roken, vrijwel geen suiker meer nam, veel bewoog, enz.) Omdat die laatste 25-30% ontwenning maar niet voorbij leek te gaan dacht ik dat diazepam 2 mg, tijdelijk en afbouwend, zou kunnen helpen. Was niet te krijgen, wel 5 mg, een doosje (via internet). Na de eerste pil voelde ik me beter, maar niet al mijn symptomen verdwenen (ook niet met 10 mg) Ook kreeg ik een uur later al een hongergevoel en at ik al mijn brood voor de hele dag op (van slechts 5 mg diazepam). Toen wilde ik weer bestellen en hoorde ik dat een (1) doosje alleen voor proef was en ze per 5 gingen voor 100 euro. Toen heb ik wel getwijfeld. Helaas heb ik het toch gedaan. Ik zat toen pas op kungfu en dacht dat ik het daarmee onder controle kon houden, maar helaas werd ik steeds dikker, van 60 naar meer dan 90 kg.  Als ik dit had geweten, had ik er nooit meer aan begonnen (maar ja, dat is achteraf).

Maar goed, zoals je/jullie zien is dit deels een reactie en deels mijn eigen verhaal van nu. Dacht even aan het forum, wat niet veel meer voorkomt. Hoop dat ik van al die zooi afkom en iedereen die dit leest ook. Groeten,  'Ron1'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
 Share

• Nieuwe aanmaken...