JJ22 Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Hii, Ik wou wel even hi zeggen. Ik ben JJ 22jaar. Alcohol is voor mij lang moeilijk geweest, al ik nu niet meer in actieve alcohol verslaving zit. ik vond dat er op dit forum een hele fijne energie is. Niet alleen alcohol is een probleem geweest, ik zit momenteel in actieve wiet verslaving en ben hard aan het werken met het afbouwen. Ik zal gaande weg meer van me laten weten en deelnemen in gesprekken, maar nu kijk ik nog even de kat uit de boom Anyway, Fijne dag vandaag, drink genoeg water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 welkom JJ, mooi dat je nu niet meer drinkt! water is zeker nu, veel beter, en die wiet cancelen gaat je hopelijk ook lukken, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2022 Hoihoi JJ22welkom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Hoe gaat het @JJ22? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 (bewerkt) Welkom jj22 Hoop dat je vindt wat je zoekt hier op het forum. Goed dat je alcohol verslaving niet meer actief is. Zet m op met stoppen met blowen,been there 29 juli 2022 bewerkt door Berkje Typo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2022 Goedemorgen JJ22, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden