Vivi Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Hello iedereen, Eerste keer voor mij op deze manier contact zoeken... voel me soms zo alleen met altijd hetzelfde elke dag in mijn hoofd (lukt het vandaag of niet). Sorry, baaldagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Hi @Vivi baaldagen kennen we allemaal, hoef je je niet voor te verontschuldigen. Als je zin hebt om te kletsen, behoefte hebt aan contact, hier zijn vaak de meeste mensen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2022 Op 18-7-2022 om 13:39 zei Vivi: Hello iedereen, Eerste keer voor mij op deze manier contact zoeken... voel me soms zo alleen met altijd hetzelfde elke dag in mijn hoofd (lukt het vandaag of niet). Sorry, baaldagje Goedemorgen Vivi! Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden