Spring naar bijdragen

Maatje gezocht


Rosalinde

Aanbevolen berichten

6 weken geleden voor 6 weken in een kliniek in afrika gezeten. het ging zo goed maar vorige week van deze roze wolf gevallen. Helaas een terugval waar ze me al voor hadden gewaarschuwd. vanavond voor het eerst bij de AA geweest. Vriendin stuurde vandaag bericht dat ze geen contact meer wilt. Gezin enorm terleurgesteld door de terugval dan ik bang bent het nu klaar is met onze relatie.  Dacht zo goed op weg was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een terugval hoort er helaas soms bij Rosalinde. 
 

als je maar weer opkrabbelt en leert van je terugval. 
 

logisch dat iedereen teleurgesteld is maar misschien ben je zelf nog wel het meest teleurgesteld. 

vertrouwen  komt te voet en gaat te paard zeggen ze weleens e

Hoe was de AA meeting gisteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rosalinde,

Wat goed dat je het 6 weken volgehouden hebt!

Een prachtig begin van een nieuw leven!

Wat heb je als enorm positief ervaren de afgelopen 6 weken?

Heb je in kaart voor jezelf wat de valkuil is geweest waar je in gestapt bent nu?

Blijf positief en gemotiveerd, je wil is er!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-6-2022 om 22:20 zei Rosalinde:

6 weken geleden voor 6 weken in een kliniek in afrika gezeten. het ging zo goed maar vorige week van deze roze wolf gevallen. Helaas een terugval waar ze me al voor hadden gewaarschuwd. vanavond voor het eerst bij de AA geweest. Vriendin stuurde vandaag bericht dat ze geen contact meer wilt. Gezin enorm terleurgesteld door de terugval dan ik bang bent het nu klaar is met onze relatie.  Dacht zo goed op weg was. 

Arme jij, alcohol is een ziekte en hoop dat je omgeving meer begrip zal hebben….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...