Spring naar bijdragen

Maatje gezocht


Catharina

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei Catharina:

Goedemorgen iedereen die dit leest

Ik ben op zoek naar een maatje. Ik zou graag de alcohol willen stoppen, eerst afbouwen lijkt me verstandig.

Wie zou me willen ondersteunen hierbij. Heel graag!

 

 

Ik zou best je maatje willen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh wat fijn dat je reageert!   Weet niet goed wat te schrjiven nu, Hoe deed jij het? Ik denk veel na de laatste tijd, vader is ook pas overleden en dat geeft tot nadenken en eigenlijk wil ik dit niet meer.......het drinken bedoel ik 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Catharina:

Oh wat fijn dat je reageert!   Weet niet goed wat te schrjiven nu, Hoe deed jij het? Ik denk veel na de laatste tijd, vader is ook pas overleden en dat geeft tot nadenken en eigenlijk wil ik dit niet meer.......het drinken bedoel ik 

Nog gecondoleerd met je vader. Hoe deed ik het. Ook met vallen en opstaan en ben er ook nog lang niet maar de wil is sterk. En ik heb nu niet meer van ik mag niet meer drinken maar ik wil niet meer drinken. Die omschakeling is veel waard in dat proces.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Altijd goed om ervaringen uit te wisselen en elkaar te helpen.

Probeer de goede en positieve mindset te vinden en gewoon beginnen met stoppen op een manier die voor jou goed voelt.

Je zult jezelf sterk vinden als het lukt, en je krijgt kracht om gemotiveerd door te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Supernova:

Altijd goed om ervaringen uit te wisselen en elkaar te helpen.

Probeer de goede en positieve mindset te vinden en gewoon beginnen met stoppen op een manier die voor jou goed voelt.

Je zult jezelf sterk vinden als het lukt, en je krijgt kracht om gemotiveerd door te gaan.

Jeetje, wat een wil en kracht straalt er van jou uit!

Zelf net gestopt en alles al weten, jij komt er wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...