Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Sinds 5 weken ben ik bezig met de afbouw van mijn oxazepam 10 mg. Ik slikte 1x per dag 10mg voor het slapen gaan. Deze gebruikte ik ongeveer een half jaar ivm slaapproblemen door een burn-out. Stress en werkdruk zijn intussen minder/weggenomen, en daarbij 20 weken zwanger. 

Daarom is vooral nu mijn motivatie om te stoppen erg groot. 5mg is er 4 weken geleden er af gegaan, 3 slechte nachten gehad maar verder kwam ik daar prima doorheen.

5 dagen geleden 2,5 er af en slaap nu 5 nachten extreem slecht. Snachts een soort mental breakdowns dat dat (in)slapen maar niet lukt, maar ik weet dat het er bij hoort.

Nu zie ik alweer op om over een aantal weken dit weer mee te maken, en denk er aan om vannacht ook maar gelijk die andere 2,5 te stoppen. Slapen doe ik nu toch niet, en wil er eigenlijk straks niet nog een keer doorheen, wat vinden jullie?

Verder vraag ik me af hoe jullie denken over het "compenseren" van de medicijnen met bijv. melatonine tabletjes of rustgevende tabletjes van A. Vogel (natuurlijk). Ik merk dat ik hier naar wil grijpen.

Mijn gevoel zegt ook enorm, mijn lichaam doet het niet meer vanzelf, ik kan geen slaap meer aanmaken, het is "kapot" dus naast mijn vragen, hoor ik ook graag wat succes verhalen, dat het een kwestie is van doorzetten, en dat het wel goed komt, haha.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...