Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Angel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik ben nieuw in de groep en wil me graag aan jullie voorstellen.

ik ben Angel ( doe mn naam alleen geen eer aan helaas) en ben 51 jaar en drink al aantal jaar.Niet continue maar af en toe binge drinken. Dus gelijk heel veel ik kan dan niet meer stoppen.

ik heb mezelf vaak voor aap gezet en schaam mij ontzettend. Ook heb ik gekwetst met mn woorden en boze gedrag.

ik ben inmiddels op een punt dat ik dit echt niet meer wil.ik wil stoppen en hoop bij jullie steun te vinden. Een klankbord… ik weet dat ik het zelf moet doen maar dit helpt me wel.

Dus bij deze

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Angel .  Zoals ik je hoor liggen we wel op 1 lijn . 3 keer in de week was het hier toch wel raak . Het iedere keer goed praten voor jezelf .  Na een paar dagen . Ach het viel toch wel mee . Ik mag toch ook wel wat drinken etcetera en wéér kon ik geen maat houden en had ik een vreselijke kater en enorme spijt en schuldgevoelens.  Wat ben ik blij dat ik 5 jaar geleden dit forum vond. 

Heel veel succes met stoppen . Heb je een plan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @Angel. Goed dat je het hier aankaart.

Het bingen vervult waarschijnlijk een of andere behoefte die je in het "saaie" normale leven kennelijk mist. Misschien kun je het verleggen naar een ander vlak met minder negatieve bijwerkingen. De natuur in om daar lang en hevig te genieten van alles om je heen zonder iets te "hoeven" of " moeten". Je op welhaast zwelgende wijze verdiepen in of bezighouden met de een of andere kunstvorm. Ik noem maar wat mogelijkheden, maar er zijn er natuurlijk nog veel meer. Intensief gaan sporten is er ook zo eentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Francoise!

ik ben ook erg blij met dit forum want het steunt mij erg.

ik heb niet een strak omlijnd plan, ik loop bij een praktijkondersteuner en zij heeft mij al veel geholpen bij mijn zelfbeeld.

Verder op het moment dat ik me onzeker voel en naar wil grijpen moet ik gaan beseffen waarom? En ik ben begonnen met sporten.

Ik ben al op de goede weg maar weet dat ik er nog lang nietben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...