Twan Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 Hallo Allemaal,Mijn naam is Twan.Het is me vandaag na een aantal pogingen gelukt in te schrijven voor de internetbehandeling. Ik heb op eigen houtje een aantal pogingen gedaan te stoppen met drinken, maar verviel telkens na een aantal dagen in mijn oude gewoonte, terwijl ik zo trots op mezelf was als ik niet dronk. Iedere keer datzelfde patroon: de eerste nacht helemaal niet slapen, de tweede nacht al wat beter, en vanaf de derde nacht als een roos. En 's ochtends heerlijk wakker worden, iedere dag een beetje frisser.Maar na een aantal dagen dan toch weer 's avonds 'voor de gezelligheid' een glaasje meedrinken en binnen twee dagen zat ik weer op het oude niveau.Daarom is de internetbehandeling en dit forum misschien iets voor mij, met tips en steun van anderen.Ik ben nu al blij met mijn inschrijving, nu het echte werk nog...Groet,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 Hoi twan,Welkom op het forum. Het klinkt afgezaagd maar de eerste stap is het moeilijkst en die heb je gezet!Heel veel sterkte en ik hoop meer van je te horen.groeten,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pipo Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 Hoi Twan welkom!Ik hoop dat je veel steun zult hebben aan dit forum en je behandeling.Ik begrijp dat je weer in kunt schrijven? Ik ga het ook proberen dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 Hoi Twan,Herkenbaar jou verhaal, had het mijne kunnen zijn. Ben nu sinds 3 weken bezig met de internetbehandeling en sinds 3 dagen op het forum. Wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb maakt dat ik me hier goed voel. Ikheb nu eindelijk het idee dat ik niet de enige was die met dezelfde problematiek liep te worstelenSucces met alles,gr Chinagirl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 Twan,welkom en heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 Hoi Twan en Chinagirl, welkom allebei!Ik loop hier nu drie maanden rond en ik heb inmiddels wel een aardig beeld van de functie die Tactus kan vervullen. Ze kunnen je niet redden als je bergafwaarts gaat en ze kunnen je in hun eentje niet uit een diepe put halen. Maar ze kunnen je héél goed ondersteunen als je op eigen kracht wat aan je alcoholprobleem wilt doen.Dus wat ik jullie allebei toewens is veel kracht en veel inspiratie. Echt, het is zo ongelofelijk de moeite waard om alles op alles te zetten en niet meer te drinken. Je zult zien wat je er allemaal voor terug krijgt. En jij weet wel hoe het is om nuchter te zijn Chinagirl, maar een herinnering is wat anders dan een nieuwe beleving!Ik hoop dat ik jullie af en toe een steuntje kan geven!Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 Hoi Twan,welkom op dit forum. Ik hoop dat je veel (h)erkenning zult vinden, en veel succes in je strijd!!!Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 2 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 Hoi Anjo, Pipo, Chinagirl, PietjePuk, Satja en Verientje.Bedankt voor jullie warme welkom en tot snel hier in het forum.Groetjes,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tosca Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 Twan,Ook van mij welkom. Ik hoop dat je er veel aan kunt hebben en wij aan jou.Sterkte en heel veel succesTosca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden