Justfortoday Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Hoi. Bijna 6 jaar nuchter en clean. Wilde toch eens n keer op een forum kijken. Ben benieuwd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 (bewerkt) Welkom hier Just. 6 jaar clean wow. Wil je je succesverhaal hier delen ? 4 april 2022 bewerkt door Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justfortoday Geplaatst 4 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Na een opname van 9 weken in zuid Afrika terug naar huis. De nabehandeling was niet echt iets voor mij en ook de aa en na meetings sloten niet echt aan bij mij als persoon. Dankbaar voor het wat ik nog had zijn mijn kinderen en vrouw voor mij de beste hulp die er is. Nu in juli 6 jaar verder. Nog steeds is het een gevecht en ga je oude tijd romantiseren. Je wilt jezelf wijs maken dat je in die tijd zo gelukkig was en ga je die tijd zelfs missen terwijl die niets anders dan ellende gebracht heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 welkom jft, wat erg dat je het nog steeds als een gevecht ervaart voor mij is het nog steeds een bevrijding/verlossing ik was eenzaam en doodongelukkig de laatste drankjaren nooit weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justfortoday Geplaatst 4 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Ja lady. Op sommige momenten voel ik het ook zo. Maar ergens blijft er een stemmetje die wel eens zegt ow je kan het best weer n keer proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden