Spring naar bijdragen

Hoi ik ben Kaab.


kaab

Aanbevolen berichten

Hallo.
Ik ben een man van 49 jaar (over 4 mnd 50!!!! ik hoop niet dat Partner, ook een man maar 51 jaar oud, het in zijn hoofd gaat halen om Abrahampoppen in de tuin te plaatsen of briefjes op lantaarnpalen of bomen te bevestigen enz.....) Ik drink al ruim 30 jaar teveel. De laatste 15 jaar ongeveer 1.5 ltr. wijn per dag, (in het w.e. 2 ltr). Ik ben verpleegkundige in de psychiatrie. Om het werk vol te kunnen houden ging ik altijd vroeg naar bed (21.30) zodat ik wel genoeg slaap had. Het sociale leven stelt dan niet veel meer voor!!! Ik merk echter dat ik meer ga vergeten, niet meer uitgerust ben en ik wil gewoon veranderen, van die verslaving af!!!
Ik heb mij 06-05 aangemeld op het Forum.
Ik ben toen zeker dankzij de steun van dit forum ongeveer 8 weken droog gebleven , met een enkele uitglijder.
Heb de tactusbehandeling gevolgd en doelen gesteld. (in de 2 weken vakantie niet meer dan 6 glazen bier per dag en na 19.00 's avonds Daarna max. 12 glazen witte wijn (wat ik altijd dronk) per week voor 6 maanden. In mijn vakantie in september wel 6 glazen p.d. gedronken, maar waren wel pinten (0.5 lt) en tellen dus dubbel. Na vakantie (begin oktober) was het hek helemaal van de dam en dronk ik weer mijn oude hoeveelheid. (2 ltr. witte wijn per dag) Nu dus maar weer een herstart.
Ik hoop dat het deze keer beter gaat met jullie hulp.
Tot ziens op het forum!!
Kaab.

Link naar opmerking
Deel via andere websites