Spring naar bijdragen

Hoi ik ben Kaab.


kaab

Aanbevolen berichten

Hallo.
Ik ben een man van 49 jaar (over 4 mnd 50!!!! ik hoop niet dat Partner, ook een man maar 51 jaar oud, het in zijn hoofd gaat halen om Abrahampoppen in de tuin te plaatsen of briefjes op lantaarnpalen of bomen te bevestigen enz.....) Ik drink al ruim 30 jaar teveel. De laatste 15 jaar ongeveer 1.5 ltr. wijn per dag, (in het w.e. 2 ltr). Ik ben verpleegkundige in de psychiatrie. Om het werk vol te kunnen houden ging ik altijd vroeg naar bed (21.30) zodat ik wel genoeg slaap had. Het sociale leven stelt dan niet veel meer voor!!! Ik merk echter dat ik meer ga vergeten, niet meer uitgerust ben en ik wil gewoon veranderen, van die verslaving af!!!
Ik heb mij 06-05 aangemeld op het Forum.
Ik ben toen zeker dankzij de steun van dit forum ongeveer 8 weken droog gebleven , met een enkele uitglijder.
Heb de tactusbehandeling gevolgd en doelen gesteld. (in de 2 weken vakantie niet meer dan 6 glazen bier per dag en na 19.00 's avonds Daarna max. 12 glazen witte wijn (wat ik altijd dronk) per week voor 6 maanden. In mijn vakantie in september wel 6 glazen p.d. gedronken, maar waren wel pinten (0.5 lt) en tellen dus dubbel. Na vakantie (begin oktober) was het hek helemaal van de dam en dronk ik weer mijn oude hoeveelheid. (2 ltr. witte wijn per dag) Nu dus maar weer een herstart.
Ik hoop dat het deze keer beter gaat met jullie hulp.
Tot ziens op het forum!!
Kaab.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Kaab dat je je even opnieuw voorgesteld hebt. Dat praat voor de (voor jou) nieuwkomers wat makkelijker. Grappig, dat verhaal over 50 en abrahampoppen en zo...In ons vorige huis was m'n buurman steeds aan het vissen hoe oud ik was. Ik draaide er steeds omheen omdat hij zich erop verheugde om over een aantal jaar de hele voortuin te versieren. Ik zag dat totaal niet zitten en "dreigde" voor die tijd te verhuizen. Het gekke is dat ie er door een verspreking mijnerzijds achterkwam van welk bouwjaar ik was en dat we nog geen half jaar later verhuisd zijn. Had daar uiteraard niets mee te maken, maar heb wel tegen de buurman gezegd dat dat wel de reden was...(later wel de waarheid gezegd, hoor). Ik ben nu overigens nog steeds geen 50 maar over 7 maanden pas. Ik waak er dan ook voor om hier op het forum -ook in pb-tjes- m'n adres te geven, in elk geval niet vóór m'n verjaardag.....

Tot hoors, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...