Alikoe Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Hoi, sinds juli 2021 slik ik diazepam, begon met 13mg per dag. In het begin halve mg per keer afgebouwd, laatste tijd kwart mg. Klopt het dat het per keer verschilt wanneer en hoe lang ontwenningsverschijnselen duren? Lees berichten dat je na afbouw nog een jaar last kan hebben, is daar een percentage van bekend of komt dat sporadisch voor? Ervaringen zijn welkom, alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca74 Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Hoi Alikoe, Ik kan je hier helaas geen antwoord opgeven. Ik moet nog beginnen met afbouwen. Hoe is het nu met je? Wat bedoelde je met halve mg per keer afgebouwd? Hoeveel dagen/weken zat er tussen? Groetjes Bianca74 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alikoe Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Hoi , heb nog steeds last van ontwenning maar hou vol, 3e wk juli laatste keer. Ik heb tabletjes v 2mg die ik door 4 breek dus bouw dan 1/2mg af. Misschien krijg jij wel geen of minimale klachten! Wens je sterkte en succes, grtjs loes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca74 Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Hoi Loes, Wat super goed van je!! Nog even en je bent van die rotzooi af. Heb je veel klachten gehad? Waren ze behapbaar? Dank je wel Loes. Nogmaals super goed van je! Je mag trots op jezelf zijn! Groetjes Bianca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden