Anne74 Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Hoi iedereen, mijn naam is Anne en ik ben nieuw hier. Ik ben verslaafd aan alcohol (zo dit is lastig om te zeggen)....Ik word binnenkort opgenomen in een kliniek. Wie heeft hier ervaring mee ik heb nl geen idee hoe het daar is. Gr Anne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pete Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Welkom Anne! Goed van je dat je dat kunt zeggen, dat je verslaafd bent aan alcohol en goed dat je dit gaat aanpakken. Ik kan je vraag niet beantwoorden maar andere vast wel hier. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Hoi Anne. Spannend proces ga je in, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Goh dat moet raar zijn dat je moet worden opgenomen in een kliniek, ik ben zelf al jaren onsuccesvol mindereaar van alcohol, maar die stap heb ik nooit gezet, dus daar kan ik je weinig over zeggen, ik heb mijn vrouw wel eens gezegd , misschien moet ik wel in een kliniek , dan zegt zij (groningse) niet mekkeren en gewoon die fles wegzetten en op tijd naar bed basta, dat gaat drie dagen goed dan en dan is het weer het oude liedje, want een gewoonte die vanaf mijn jeugd er al meer dan 40 jaar in zit ga je niet zomaar even weg zetten, dus ik modder maar wat aan maar ik hoop dat het je daadwerkelijk helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden