Spring naar bijdragen

Bezorgde dochter


Linsey

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben ten einde raad.

Mijn mama neemt al meer dan 20 jaar Xanax waarbij de laatste 4 jaar 2MG (met een kern).

Ze is aan het afbouwen zn zit nu op 1,5MG.De afkickverschijnselen zijn buiten alle proportie.Heel haar lichaam staat in brand ,tintelingen,speldenprikken,alsof er vuur door haar aders stroomt,diaree,hoofdpijn,enorme angst ,gezichtsverlamming,zwaar neuropatische pijnen .Bijna heel de dag lang zenuwpijnen .Ze gilt het uit van de pijn.Net of ze gefolterd wordt.Ik heb het als dochter al verschillende keren gezien en is niet meer menselijk wetende dat ze bijna 70 is.Nergens lees ik klachten van Benzo's zoals "in brand staan".Ook valt ze soms door haar benen en heeft stuipaanvallen !Haar handen en voeten zijn ook vuurrood en heeft een bloeddruk van 20-15.Kan iemand me zeggen dat dit nog bij het afkicken hoort ?

Een bezorgde dochter

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Linsey, 

Ik zou zeker met je moeder naar een arts gaan, vooral de stuipaanvallen, hoge bloeddruk en de gezichtsverlamming vind ik heel zorgwekkend. Ze kunnen zeker te maken hebben met de afbouw maar zijn daarom niet onschuldig. De zenuwpijn,  angsten, tintelingen en brandend gevoel zijn zeker gevolg van de ontwenning, misschien is ze te snel gegaan met de afbouw? 

Maar hoe dan ook: consulteer zeker een arts of ga desnoods naar spoed! 

Veel sterkte! Lynn

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halli Lynn

 

Ze heeft wel altijd een hoge bloeddruk maar soms door de pijnen een nog hogere bloeddruk.Ook heeft ze al 10 jaar hart ritme stoornissen maar staat er los van.Mijn moeder wil niet naar een arts omdat ze weet dat er niets te doen is tegen neuroligische pijnen.Tegen neuroligische pijnen geven ze Benzo's en optiaten en dat kan haar hart niet meer aan.Maar bedankt voor de raad ,ben ergens iets geruster om te horen dat die pijnen kunnen komen van de afbouw..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...