Spring naar bijdragen

Ik ben hier helemaal vers


Flip

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik ben Flip.

Ook ik wil duidelijk minderen met het :beer: & :wine:

Door mijn vele werk ben ik teveel gaan drinken, 's-avonds achter de computer drinkt het lekker weg.......

Ik wil hierin echter flink minderen, hierin met "zachte dwang" aangemoedigd door mijn vrouw.
Ik ben 43 jaar, 2 kinderen en een lieve vrouw. Deze laatste ziet echter dat ik echt veel te veel drink.
De laatste weken, zo'n 4-6 halve liters bier per avond, aangevuld met een paar glazen wijn.
Ik moet ze hierin groot gelijk geven, maar het valt een beetje tegen.

Ik zal toch mijn best moeten doen!

Hiermee wil ik vanavond eens beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Flip
Ik ben hier ook heel recentelijk op dit forum gekomen en had het vandaag héééééél moeilijk en heb echt van heel wat mensen steun, begrip en lieve antwoorden gekregen!!! Als je het wil nalezen het staat onder ' ik heb het heel moeilijk' en ik( dus knuffie) ben de opstartster.
Alvast veel moed toegewenst !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Flip, ook namens mij van harte welkom hier. De eerste stap heb je al gedaan door je hier voortestellen. Ikzelf ben ook nog maar 2 weekjes bezig om te minderen, en aan dit forum heb ik al veel steun gehad. Voornamelijk de herkenbare verhalen hier doen me goed. Over gevoelens, slapeloze nachten, de trekmomenten, de valkuilen en noem maar op. Ik wens je veel succes, en ik hoop je nog vaker hier tegen te komen . groetjes van Monique.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...