Spring naar bijdragen

Voorstellen


Rob00

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

het begint bij voorstellen.

Rob is mijn naam. Ik kwam hier terecht via mijn ontwennings / afkick traject. Praten over mezelf doe ik niet zo graag maar ik hoop dat mensen iets van me kunnen leren en andersom ook natuurlijk! Ben jarenlang een zware drinker geweest. Ik dronk gemiddeld  4 liter bier per dag. Elke dag, waarvan een deel zwaar bier (10%) de tijd van gezelligheid of lekker was al een tijd voorbij. Het beheerste alles in mijn leven. Ik wist op een helder moment dat ik zo mijn pensioen niet ging halen. Viavia zat ik op een dag bij de huisarts, leeg, totaal opgebrand. Ik kreeg een verwijzing naar een afkickkliniek. 

Tot zover mijn oude leven. Ik heb een ambulante Detox gedaan, ben heel goed begeleid en ben nu ik dit schrijf 2 maanden nuchter. Ik kan je moeilijk uitleggen hoeveel dit voor mij betekend. Alles is anders. Ik slaap goed, ik heb geen katers meer, ik voel me fit, ben 5 kilo kwijt en nog veel meer positieve zaken. Ik wil nooit meer terug naar mijn oude leven. Er is nog een lange weg te gaan maar ik heb gekozen voor deze weg en dan loop ik hem af ook, met of zonder stok. 

Groeten, Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...