Spring naar bijdragen

even voorstellen


Ronald41

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik ben Ronald, volgende maand 42 jaar en ik heb denk ik het zelfde probleem als jullie namelijk de alcohol.

Ik ben zeker niet iemand die zich er voor schaamt, ik weet van mijzelf dat ik dit probleem heb, dat het ook niet normaal is om zoveel te drinken, maar het is niet anders.

Ik heb een heel verleden achter de rug met drank, het begon bij mijn vader maar ook in de familie en het resultaat was voor mij zelfs een spoed opmame in de Detox.

Nu zoveel jaar later, drink ik nog steeds teveel. Ik drink alleen maar bier, maar echt veel en veel te veel.

Dit is erg dom van mij want ik heb sinds een half jaar een lieve vriendin, ik heb vast werk, dus lijkt me het dat je het dan toch wel voor elkaar hebt, toch.

Toch is de drank heel erg belangrijk voor mij.

Ik heb echt hulp gezocht, via huisarts, het CAD, via anna, maar overal zijn er wacht lijsten en dat is voor mij, en mijn verleden, niet helemaal de goede weg om te wachten en te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronald,

Ik sluit me aan bij Sally, schrijf hier op dit forum van je af. heb ik ook gedaan, soms in dagboekvorm, effe een hersenspinsel of je gedachtes opschrijven. Mij heeft het gigantisch goed geholpen.
Een aanrader, je bent hier niet alleen en je bent niet de enige met dit probleem.
Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...