Spring naar bijdragen

intentie

postmodernisme

Aanbevolen berichten

Hoi Karin,

het is lastig als je nog een fles hebt om die ondanks al je goede voornemens weg te gooien. Maar je weet ook hoe snel je weer een nieuwe in huis hebt. Ik heb met al mijn goede intenties ontelbare malen het laatste glas geheven, maar dat bleek hem dan toch elke keer weer niet te zijn. Pas degene waarvan ik het niet wist bleek mijn laatste te zijn, daar strijd ik in ieder geval voor. Je posting deed me denken aan een uitspraak die geschreven staat in de buurt van Utrecht CS, het gaat zo:

En hoe verder hij ging, des te langer was zijn terugweg

Elke keer als ik er langs reed wist ik dat het op mij sloeg.
Ben je naar je huisarts geweest? Misschien kan die je iets geven om de eerste moeilijke dagen door te komen en je verder van advies te voorzien.

Veel succes!

ps. Misschien is dit soort postings meer iets om even in de dagdraad of de ditjes en datjes neer te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Karin,

tsjonge wat ben jij steeds nog laat actief zeg. Ik sluit me aan bij Marieke, je moet wel echt willen stoppen, anders heeft het weinig zin. In je eerste posting kondigde je al het drinken van je laatste fles aan, nu ben je je priotiteiten al weer aan het verleggen. Heb je mensen in je omgeving geinformeerd over je voornemens. of ben je naar je huisarts geweest, misschien de AA, of een andere praatgroep? Dat zal je stoppoging veel kracht bij zetten.

Gr. Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Karin,

Jij verlegt je grenzen wel erg snel. Wil je wel stoppen met drinken?? Het komt bij mij zo niet over.
Zal wel aan mij liggen. Zou er toch maar eens goed over nadenken. Want 1 januari is zo en dan komt carnaval en pasen pinksteren enz. Als je serieus wikt stoppen. BEGIN NU. Wat is daar op tegen.\\

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn strijd gooi ik hier open en ik vind het soms niet zo leuk om strenge antwoorden te krijgen. Maaar ze zijn wel allemaal waardevol. ik drink niet veel meer maar kan ook niet goed helemaal stoppen. En dat is mijn probleem. van een fles naar een halve fles vind ik zelf een overwinning maar ik hou mezelf voor de gek. Tis nog steeds teveel.

later meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...