Spring naar bijdragen

Hellup


Sall

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vandaag me maar eens bij het forum aangemeld. Ik heb er al eens eerder rondgekeken maar nu ik me heb aangemeld kom ik erachter dat ik alle categorieen/ werkwijze nog niet helemaal snap. Kom er ook achter dat mijn naam op die van een ander lijkt (sorry, heb geprobeerd dit te wijzigen maar ook dit lukt nog niet).
Ben benieuwd waar mijn berichtje terecht gaat komen maar moet toch ergens beginnen. Vind het allemaal erg spannend! Heb me gisteren aangemeld voor de internetbehandeling en kan niet wachten tot het eerste bericht van de hulpverlener binnen gaat komen. Wil graag mijn handicap eens in behandeling gaan nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Sall,

Ik ben blij dat je je hier voorstelt en ook blijk geeft van je ongelukkig gekozen naam. Dat je dit (nog) niet hebt kunnen veranderen heb je momenteel niet in de hand maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik wel even m'n adem inhield toen ik je hier op het forum voor het eerst ingelogd zag staan.

Goed, dit gezegd hebbende en je niks kwalijk nemend wil ik je dan ook hartelijk welkom heten op dit forum. Ik hoop dat je veel baat zult hebben bij de behandeling. Je berichtje is op de goede plaats terecht gekomen, op de draad waar de meeste deelnemers aan dit forum zich voorstellen. Je kunt verder aan de discussies en soms ook het gewone gebabbel deelnemen op het draadje Ditjes en Datjes.

Ben je eigenlijk al gestopt of ben je aan het minderen of moet je daar nog mee beginnen? Hoe dan ook, veel succes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik je aan het geschrikken hebt gemaakt met mijn naam. Hopelijk geen nare gevoelens mee opgeroepen. Misschien iemand een tip hoe ik dit kan wijzigen?

Ik moet nog beginnen met stoppen maar benvanavond nuchter. Eigenlijk omdat er niks in huis is (gisteren al tot me genomen) Hopelijk kan ik een gezelligheids-drinker worden want helemaal nooit meer schrikt me enorm af waardoor ik juist iets ga inschenken. Maar wat ik hier zoal heb gelezen is dit eigenlijk meer een fanatasy dan realiteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sall

Met de goede hoop startend dat je echt niet sall* bent heet ik je van harte welkom op dit forum!
Ik ben hier ook gestart met de bedoeling om een 'gezelligheidsdrinker' te worden en na een tijdje ingezien dat je ook gezellig kan zijn zonder alco!! Voor allen die hier bij mij komen schenk ik ook nog steeds alco in maar neem er zelf geen en weet je, dat gaat goed!!!
Ik was ook bang dat ik het niet zou aankunnen maar op een misstap na is het me tot nu toe best gelukt, hoor!!

Veel groetjes van knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag Sall ik was ook zo'n gezelligheidsdrinken maar vond het overal TE gezellig.
Onder het motto ,gezelligheid kent geen tijd, schuimde ik alle kroegen in het buitengebied af.

Vergeet dat je helemaal nooit meer mag drinken.
Bekijk jou situatie per dag.
Ieder dag opnieuw 24 lang, daarvan slaap je er 8...werkt misschien 8 uur perdag, dan resteren nog maar 8uur die je anders in moet gaan vullen dan met drinken.
Dat is te doen.... toch??
Succes.
Rudy...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...