Janna Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Hallo allemaal,Ook ik wil me even voorstellen....Ik heb me voorgenomen de strijd aan te gaan tegen te veel drinken:huh: Op een goed begin dan maar...en ik wens ook alle anderen veel succes!Janna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Hallo Janna,Welkom, op het forum. Wat is je bedoeling? stoppen of minderen, ga je de Tactus therapie volgen?Op het andere draadje ditjes en datjes, schrijven we meestal.Succes Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janna Geplaatst 14 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Ik ben van plan te gaan minderen, en ik heb me voor de Tactus inmiddels aangemeld.Ik ben benieuwd...Ik zal eens gaan kijken bij 'Ditjes en Datjes' bedankt voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Van mij ook succes en welkom! Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Hoi JannaHeel hartelijk welkom en veel succes!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden